juvigiller's Guestbook

26th December 2013

Bayıldım
Bu resminize bayıldım. Ajanta Cavez'deki. Hem yer güzel, hem resim güzel, hem siz güzelsiniz. İlk defa sizi bir turist gibi gördüm. Daha önce nasıl görüyordun diye sormayın. Size bir önerim var. Şu Juvigiller resminizi bununla değişin. Hem resmi de güncellemiş olursunuz. Sağlıcakla kalın
23rd December 2013

Goa ve Hampi gibi tarihi ve guzel yerleri gosterdiginiz icin tesekkur ederiz.
Seyehatinizin devaminin da keyifli gecmesini diler simdiden iyi bir yeni yil gecirmenizi dileriz.
24th December 2013

Tesekkurler
Sizler, cok uzaklarda da olsak hep yakınımızda hissetigimiz gercek dostlarimizsiniz. Saglikli, mutlu ve bol neseli bir yeni yil diliyoruz. Sevgilerimize

selam
Resimler çok güzel ,keyfiniz bol olsun .selamlar secgiler...

Selam
Tesekkurler Nuran'cim. Gelirken havaalanindan seni aramaya çaliştim ama ulasamadim. Neyse donusumuze az kaldi. Sevgiler
16th December 2013

Fotoğraflar
Cengizciğim resimleri hep kartpostallardan mı koyuyorsun ne sizleri çok seyrek görüyoruz. Metinleri her zaman okuyamıyorum. Önüt'lerle ayrıldınız mı. İyi eğlenceler.
From Blog: South India
19th December 2013

Fotoğraflar
Ahmet'im, Onutlerle rotalarimiz ayri idi. Varkala'da 2-3 saatligine buluştuk. Ifaden de fotoğraflarimizi kartpostallardaki kadar güzel bulduğunu anliyoruz. Tesekkur ederiz. Her yemekte seni aniyoruz. Sevgilerimizle
From Blog: South India
11th December 2013

Tebrikler
Tebrikler..güneyin sıcak ülkelerinden kuzeye yöneldiniz ama bakıyorum kısa kollu mintanlarla dolasıyorsunuz. Kuzeye daha kuzeye ne zaman yolculuk?
11th December 2013

Kuzeye zor
Kamil bey, biz hep sıcak yerleri tercih ediyoruz. Katmandu gündüzleri bayağı sıcak. Geceleri ise uyku tulumu ile tedbirimizi aldık. Şu anda da Güney Hindistan'dayız. Oldukça sıcak. Selam ve sevgilerimize,
8th December 2013

hello
harıkasınız hatıralarımı tazelettınız.....her gününüz keyıfli geçsin
9th December 2013

Teşekkürler Juliet'cim,
Dönünce seninle paylaşacağımız yeni bir ortak konumuz daha cikti. Sevgilerimizle
7th December 2013

Bize bu enteresan yerleri gosterdiginiz icin tesekkurler.
Bu sene daha erken baslamissiniz. Bize surpriz oldu. Iyi seyahatler diler sevgiler ve selamlar yollariz.
9th December 2013

Merhaba Ulgen-Yilmaz Yalcin,
Sevgili dostlar haklisiniz bu yil erken ciktik seyahate. Bu bir ay sürecek. Belki ikinci bir seyahat daha düşünebiliriz. Sizlerden haber almak çok mutlu etti bizi. Selam ve sevgilerimizle.
3rd July 2013

sihanoukville den koh kong a gemi seyahat
Merhabalar, resimleriniz arasında gordum hemen hemen bır ay sonra kardesımle kambocya ya seyahat edıcez sihanoukville den nereye gemi ile gectiniz sayet koh kong ise kaldırıldı tur diye okumustum yabancı birinin anılarında. dogru gorduysem bana bunun hakkında bilgi paylasımında bulunabılırmısınız yada yazdıgınız yazılarınızda var ıse sayfa lınkı sihanoukville den bangkoka donmemız gerekıcek ve ben bu yolun hepsının otobuste gecmesını ıstemıyorum. merak ettiklerim 1) kısı bası gemı ucretı nekadar ve kac saat surmekte 2) guvenılır bir seyahat mı 3) sihanoukville den gunde kac tur var ve nereden hareket etmekte yardımcı olursanız cok sevınırım tesekkurler
26th July 2013

Koh Kong -Sihanoukville boat seferlerinin kaldirildiğini bizde Wikitravel'dan ogrendik. Daha fazla bilgi icin: wikitravel.org/en/Cambodia sitesinden yaralanabilirsiniz. Bangkok'a otobus seferleri var, İyi geziler.
9th June 2013
Moon Bar in Karon

Lemon hotel??!!
I was in karon dec 1997 and had à Great trip.. I wonder if it still is there? I was on moon bar all days , i want to go there agan :)
26th July 2013
Moon Bar in Karon

Still there is the same bar. But the name may have been changed. We wish you enjoy.
1st April 2013
Lombok

Bu resmi begendim
37 Numaralı masada cekilen bu resmi cok begendim cengiz nedense. Ne zaman donuyorsunuz. Buralar da guzellesti. Masaj yaptirmak icin orlara kadar gitmene gerek yoktu seni ben de cigneyebilirdim. Artik donun. Sevgiyle kalin. Ahmet Çaglar
From Blog: LOMBOK & BALI
3rd April 2013
Lombok

Sevgili Ahmet, Turkiye'ye henuz donduk. Sevgiyle kal.
From Blog: LOMBOK & BALI
24th March 2013
Meiktila

Meikhtila
Google "Meikhtila". You wouldn't have imagined the recent violence in Meikhtila when you were there.
22nd March 2013

SIZLERI GÖRÜNCE COK ÖZLEDIĞIMİ HİSSETTİM .....COOK EGLENIN YAKINDA GÖRÜSECEZ BIZIM BAYRAM BASLIYOR CEKILERI BEKLIYORUZ HEYECANLA..ÖPÜCÜKLER

Mutlu Bayramlar
Sevgili Arkadasim, senden uzun zaman haber alamayinca mail attim. Ona da cevap gelmeyince bayagi meraklanmaya baslamistik ki bu mesaji aldik. Her yuzuste seni aniyoruz. Bizde cok ozledik. Bayraminizi en iyi sekilde gecirmenizi diliyoruz. Hepinize sevgilerimizi gonderiyoruz. Yarin Bali'ye gececegiz. Istedigin bir sey varsa bana yaz ltf.
20th March 2013

Dünyada işin iş.
Ülen Cengiz Dünya'da işin iş de ahirette boku çıkmasa. Bak karın seni Bankok'a götürüyor beh. Duyduğuma göre orası tam bir cennetmiş; huriler bolmuş yani. Artık gelince ballandıra ballandıra anlatırsın; biz de ağzı açık dinleriz. Tadını çıkar ve Günay'ın kıymetini bil. Gözlerinden öptüm.

dunyada isin is
Ahmet'cim, Ahirette zaten yerim yok. Su Dar'i dunyada guzel yasayalim bari. sizleri cok ozledik. sevgilerimizle
20th March 2013

Tot: 0.154s; Tpl: 0.005s; cc: 17; qc: 63; dbt: 0.1202s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb