Page 2 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Lithuania September 18th 2022

Vcera este pred spankom som kontaktoval ubytko co s platbou. Dnes mi pipla sprava, ze od 8/00 tam bude recepcna. Zbavujem sa trenok a sup ho do kuchyne, tu uz recepcna zo spanielska. Prave sem prisiel mexican, planuje tu ostat 3tyzdne. Fakt nevim co tu tolko chce robit. Vyplacam ju a nechavam jej tringelt 0,1€. Noc ma teda vysla 13€ V kuchynke hadzem do seba mini klobasky co som vcera kupil a mozem vyrazit smer zel.stanica Listok na vlak som kupil uz cez web litovskych zeleznic . Slovenske zeleznice by si mali zobrat z nich priklad, uplne jednoducha kupa, bez zbytocnych milion potvrdzovacich sms-iek, ktore pridu len na svk cislo. Vonku rano riadna kosa este, som rad, ze vlak bol vyhriaty a nie vyklimovany ako cestou z kaunasu a to vonku zadne letne teploty. Dnu skoro ... read more

Europe » Lithuania September 17th 2022

V robote nakonec koncim o 22/30, plan bol o 15min neskor ale uz som tam toho chaozu mal plne zuby. Som zvedavy ako mi odpocitaju nadrobene hodiny, zrejme budem v minuse neake tie drobne. Celu cestu z amazonu domov prsalo, paradne teda zacina moj vylet. Doma davam rychlu veceru, beriem batoh aj ked by mi uplne stacila len mala igelitka na jednu noc. Ic-ko z brem meska len 5.min, sadam a moze sa vyrazit. Kontrola prisla rychlo, snazim sa pospat si ale len tak driemem. Nakonec naberame meskanie asi 20.min, to ohrozuje moj prestup. Vzdy ked sa zvysilo/znizilo meskanie mi deutsche bahn poslal email. Potesil email, ze nadvazujuci spoj v koline na mna pocka. Ono i keby ho nestihnem, mam v rezerve este sbhan, nuz ale cakat o 4/00 na pochybnej kolinskej stanici, kde si neni ... read more

V januari na narodeniny som dostal od svojej drahej krasny darcek, priepustku na jednu noc. Tak som zacal hladat letenky kam sa da letiet na vikend. Ostali mi tri moznosti, londyn, litva alebo malorka. Londyn som zavrhol kedze tam som uz bol, i ked ma lakal navstivit oxford, no po kuknuti ubytiek tato moznost zanikla, rovnako ako malorka, tam mimo ubytiek boli dost drahe aj letenky. I ked mna by jeden smer vysiel nula euro, vdaka cachrom so studentuniverse. Keby vim, ze sa tato nulova akcia este raz zopakuje, tak by som zobral malorku, no nakonec som zobral litvu. Letenku za 0€ som mal z vilniusu do brem, cul mi ostalo cihat na let tam. Crtali sa mi dve moznosti. Skoro rano v sobotu s ryanairom do kaunas resp poobede z dortmundu do vilniusu s nespolahlivym ... read more

Europe » Germany September 11th 2022

Jedlo opat na izbe a smer bremy. Podla ukazovatela benzinu mi treba par litrov docapovat nech dojdem do brem kde je tato tekutina lacnejsia ako tu, cca o 0,15€/l. Ha lenze shellka zavreta, otvarala az o 8/00, tak reku skusime dalsiu po cestu. No ale je nedela, tak no name pumpa ma zavrete. Naskakujeme na dialnicu a postupne hladam neaku pumpu co je na skok z dialnice, jednu nachadzam, odbacam z dialnice ale coto. Kurvy tu opravuju cestu a k pumpe sa da dostat 20km zachadzkou, tak nic. Nakonec tankujem neakych 8litrov na dialnici, kde si zapisujem aj moj najdrahsi benzin zatial 2,399€/l. Takze to co som usetril v rakusku, som dobehol tu. Vydrbane dialnicne prirazky. Do brem nakonec dochadzame bez komplikacii. mensi suhrn Vitazom celej dovolenky sa stalo mestecko erfurt, to je jednoznacne odporucam. Augsburg ... read more

Europe » Germany September 10th 2022

Ranajky vybavene na izbe, presun batoziny do kufra, vyplatenie ubytka a hor sa na sever. Vcerajsi hrad nakonec vynechavame, nechce sa nam vracat nazad. Mozno niekedy nabuduce. Google mapy nas pekne naviguju, vyhybame sa kolone na dialnici cez lesnu cestu. Fakt totalne lesna cesta, asfalt pre jedno auto cez les. Nakoniec ale jednu kolonu chytame, to je tak ked nemci opravaju nasupu 20km dialnice a hned cely jeden smer. Ale pohodicka. Prichadzame do zapadakova menom schlitz. Ubytko Braustübchen je priamo nad restikou. Parkujem vo dvore kam vojdu len dve auta, podla obsluhy v pohode. Ono sme museli zavolat kamarata na telefone aby nam prisiel otvorit, bo restika otvaral az o hodinu a pol. Cakame ked prestane prsat a vydavame sa na prieskum tohto mini mesta. Kroky smerujeme najskor do rozsiahleho parku ale slabota, ... read more

Europe » Germany September 9th 2022

Cas sa naplnil a my opustame taliansko a pokracujeme nazad na sever domov, v plane su dve prenocovania. Prve v dedinke berghof pri fussene. Vonku leje jak z krhly, google maps mi dal dve cesty, rovnaka aku sme sli sem ci cez priesmyk timmelsjoch, ktoreho vrchol je vo vyske cca 2500m nm. Mensie protesty a ide sa druhou cestou, skoda pocasia, inak by to bol jeden z top zazitkov pre mna z tejto dovolenky. Pred startom som chcel dotankovat plnu, ked je v taliansku najlacnejsi benzin v porovnani s rakuskom a duplom nemeckom ale chybicka sa vloudila. Pumpa pri nas nemala ziadny benzin sold out, dalsia co bola po ceste (len 1,56€/l) sa nestala. Bo som do navigacie zrejme zadal blbu adresu, tak sme pumpu preleteli a otocit sa nedalo nikde. K samotnej ceste, perfektny asfalt, ... read more

Europe » Germany September 8th 2022

Uprsany den, takze ziadna tura ale mestska turistika. Busom sme sa vybrali do bolzana. Autom by to bolo rychlejsia a cenovo mozno aj rovnake ak zapocitam parking ale julia chcela bus, neprotestoval som, soferovat sa mi fakt nechce. Klasicke ranajky davame na stojaka v centre. V buse opat fffp2 a listok u vodica. Ideme po starej ceste, okolo same vinice. Vyskakujeme pri dominikanskom kostole, vytahujeme dazniky a ide sa. V dazdi nic moc prehliadka mesta ale myslim, ze ani bez dazda by to tu nebolo o moc lepsie. Ako talianske mesto som si to tu predstavoval viac taliansky. Neake tie budovy fajn ale nic extra teda. I ked je zle pocasie kopa ludi v uliciach, do toho aj neake tie trhy so syrmi, sunkami a roznymi suvenirmi. Top z tohto mesta co sme videli je zamok ... read more

Europe » Italy September 7th 2022

I dnes je predpoved priazniva, teplo a slnecno. Capucino a croasant ranajky robime v inom bare, cena az o 0,2€ nizsia, tak vcerajsi bar nebol predrazeny ako si julia myslela. Julia vybrala vylet do blizkeho mestecka Scena a odtial nazad pesi do merano. Do mestecka sa presuvame mhd, bohuzial i v taliansku su este posadnuty ruskami/ffp2 v doprave, tak musime tento hnus dat na seba. Ludia maju fffp2 tak davame i my. Listok v pohode kupeny u vodica. Bus de facto prazdny, ked dnu len my a este 3 ludia. Vyskakujeme zhruba v strede dediny. Okolo same luxusne vyzerajuce ubytka, take svajciarsko. Klesame po schodoch dole (karicka opat v rukach) do centra. Tam fajn horske domceky ako hore, mierime ku kostolu , z ktoreho su super vyhlady na okolie. Rovanako ako v okoli merana i tu ... read more

Europe » Italy September 6th 2022

Ranajky vybavujeme v nasej stvrti v jednom z barov. Davame kapucino a croasant, ja si davam cokoladovy. Obsluha teda rozkrajuje normalny a natieraho cokoladou. Sedime vonku pri stolikoch spolu s ostatnymi domacimi talianmi (len chlapi). Julii sa zdala cena neaka vysoka, zajtra teda skusime druhy bar co mame na ulici. Posilneny sa vydavame na dominikovu prvu velku turu. V plane je tappeiner promenade a nazad panoramaweg. Zaciname stupanie po fajnom chodniku, podlozie uvalcovana hlina, tak uplna pohodicka s karickou. Slnko nam pali do chrbatov, co je len a len dobre. Ako sa dostavame vyssie, naskyta sa nam vyhlad na cele merano a okolie. To je pokryte vinicami a jablcnimu sadmi. Vinice nam lemuju prakticky celu cestu. Tie vyzeraju s trochou prizmurenia oci ako kaskadove ryzove policka. Zastavujeme sa v jednej, tetula tu predava hrozno a hroznovu ... read more

Europe » Italy September 5th 2022

Pan D nas klasicky budi okolo 7/30, davame na izbe rychle ranajky a hor sa smer taliansko. Pocitac v aute ukazuje, ze benzin by mi mal v pohode vydrzat do prvej rakuskej pumpy, kde je lacnejsi cca o 0,3€/l Vcera mi google maps vypocital cestu okolo mnichova, dnes na izbe nie avsak v aute opat okolo mnichova. Nuz serem ja veru na cely mnichov a idem po normalnej ceste. V nemecku je max 100km/hod, tak pohodicka. Opustame mesto a dostavame sa do peknej krajine, kde na horizonte kraluju majestatne hory a najvyssi vrch nemecka zugspitze. V dedinke garmisch-partenkirchen nenormalna zapcha, vsetci nemci idu na uz spominany vrchol. No samozrejme si to nevyslapu ale vyvezu sa pekne lanovkou. Co som videl fotky od juliinej sestry tak riadny turisticky masaker je na tom vrchole, ktoremu kraluje priestranna restika. ... read more

Tot: 0.093s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.032s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb