Page 3 of VeruskaG Travel Blog Posts

Europe » United Kingdom » England » Greater London January 18th 2020

Moje cesta začala už včera odjezdem do Prahy, kde jsem měla zajištěné ubytování nedaleko letiště, jelikož sraz se zástupcem CK byl dnes už v 5:00 ráno. Shodou okolností paní z vedlejšího pokoje na hostelu je mou první spolucestující na Nový Zéland. Záhy na letišti potkávám další nadšence (nebo spíš nadšenkyně), které čeká více než 24-hodinový let se 2 přestupy. Oslovila mě paní Monika s prosbou, jestli bychom se mezi jednotlivými lety mohli držet při sobě. Já bez protestů návrh přijímám. Je lepší se na letišti ztratit ve dvou než sama :-). Kapitán letadla British Airways nás vítá na palubě se slovy, že budeme mít malé zpoždění, protože je nejprve potřeba z křídel očistit led, aby nám správně fungovaly klapky. Namísto v 7:00 tak odlétame o 25 minut déle. Do Londýna se však snášíme na čas. V ... read more
Kachní donburi s volským okem jsem jedla prvně hůlkami

Europe » Czech Republic » Pardubice Region » Pardubice January 17th 2020

Je pátek, den před odjezdem na mou vysněnou cestu do ráje. Nervozita stoupá, zároveň radost, že se konečně podívám na druhou stranu světa. Stále tomu nemůžu uvěřit, že už je to tu. Proč vlastně Nový Zéland, říkáte si asi. Ne, nejsem zarputilým fanouškem Pána Prstenů a netoužím po návštěvě turisty velmi vyhledávaného komerčního Hobitína. Rozhodně mě ale zajímá unikátní scenérie zachycené v této úspěšné filmové adaptaci Tolkienových románů, ale nejen ta. Nový Zéland mi v mnohém připomíná mé oblíbené Skotsko. Nádherné zelené lány, na nichž se pasou stovky nebo možná spíše tisíce oveček (na Zélandu je jich tolik, že na 1 obyvatele připadá 9 ovcí). Jedním z mých nejoblíbenějších filmů je historický snímek Statečné srdce, příběh o skotském hrdinovi, který obětoval svůj život pro svobodu Skotů. Jsem nadšená skotským patriotismem a právě to mi v mnohém ... read more

Tot: 0.086s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 37; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb