Reskaninen's Guestbook

25th July 2005

hej
skriver utan prickar jag med... later som ni har fullt upp, hoppas det är lite roligt med! det har varit en del bombande runt om i varlden och egypten var ett av de oroliga stallena, sa jag hoppas ni redan varit dar eller det lugnat sig da. kramar till er bada!
16th July 2005

namnforslag for hornet
jag foreslar namnet gudarnas horn (corner): al-qurna al-illahiya
16th July 2005

Kaninvård
Haha, helt rätt! Klappa kaninen lite från mig, så att hon inte får rabies eller kolik eller någon liknande kaninsjuka. Man kan ju inte alltid lita på sjukvården i utriket. ;)
From Blog: Kink-kanin
12th July 2005

El Cairo
"El Cairo" - varför på spanska? :-)) Skojig undersättning av arabiskans "al-Qahirah". Reste själv till London på bombdagen, hoppas ni får en lugnare resa! O trevlig oxå!! /A
11th July 2005

För oss som kommer sen!
Alltid trevligt när släkten berättar lite om sina göranden och låtanden, särskilt när släkten är liten(men naggande god.) En resa utanför svedala kan nog vara både givande och lagom farofylld, så genom denna dagbok hoppas jag att vi hemma i hålet ska få en inblick i mellanösterns mystik och vägspärrar. Dessutom kanske kan en souvenir från det heliga landet till en rödhårig släkting vara på sin plats. Jag har alltid önskat mig den heliga Graalen alt. ett fint vykort med en kamel på till min födelsedag. Lycklig resa, Kusin! PS. Ordet sen i titeltexten är talspråk och skrivs korrekt sedan, men det vet väl ni, språknördar! ; )
10th July 2005

Tdaktor funkar ju fan. Coolt. Nu är vi ju dagboksgrannar och allt, så jag får väl försöka hålla koll på att du skriver lite då och då. Tro mig, det är sjukt roligt att kunna läsa efteråt! :)
9th July 2005

Resa!
*noterar "dem har Klas"* -- grammatiskt hade det blivit skojigt och knasigt med ett "de"! ;) (Kul med en språknörderikompis, hihihihi...) Häftigt, härligt, underbart, otroligt skönt låter det att resa iväg! :) Hoppas det blir skitkul. Vilket sammanträffande med den gamla kompisen, gud, vad kul! :) Tdaktor, va!! Hade jag aldrig hört talas om, det var ju coolt ju! Ha det underbart nu, kram, kram!
From Blog: Inledning

Tot: 0.24s; Tpl: 0.004s; cc: 20; qc: 115; dbt: 0.1206s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb