NicolaiOgChristina's Guestbook

13th August 2012

Hilsen fra Beran
Hej i 2, hvor lyder jeres liv / rejse spændende. Jeres lejlighed ser perfekt og flot ud, et godt valg lyder det til, jeg følger med i denne gæstebog, måske får I det postkort jeg talte om :0) Kan I have en forsat dejlig rejse - pas på hinanden - skal hilse fra Henry Knus Bettina
13th August 2012

Hilsen fra Beran
23rd July 2012

tak for mail
Hej igen i to. Hvor var det sejt Christina, du må være kæmpestolt af dig selv, det ville vi aldrig have vovet, hold da op!!! Dejligt at høre nyt og spændende fra jer, og at i har det godt - og tillykke med den nye bil, sikken et eventyr i nu skal på. Vi nyder også de flotte billeder, det giver lidt mere indsigt i, hvor det er i befinder jer. I morgen skal vi ud at spille golf, vores sædvanlige tirsdagsmatch, men det er nu så hyggeligt - vi har jo mange gode venner i golfklubben. Lige p.t. kommer varmen strømmende ind over Danmark, ellers har vi ligget på samme temperaturniveau som New Zealand, ret beherskede temperaturer, må man sige! Går det godt med at holde varmen?. vi synes selv, at det er lidt småt med nyheder herhjemme fra. Det vil være fint at skype onsdag aften, skal vi eller i ringe op? vi glæder os. Kærlig hilsen fra Moemor og Morfar.
From Blog: Auckland - uge 1

hilsen fra rylevej
Hej i to dernede,. Vi håber at alt er godt, og at i oplever en masse. Vi synes nu at det lidt lang tid siden vi har hørt fra jer. Herhjemme er alt ved det gamle - idag søndag, har morfar og jeg været ude at spille golf, sammen med Lise, vejret er nogenlunde, dog skulle det blive lidt varmere i næste uge, hvilket vi glæder os til. Hvodan går det med skolen, har det helt taget pusten fra jer? Vi har forresten set jeres lejlighed på nettet, den ser rigtig dejlig ud, ligeledes omgivelserrne. Da vi ikke oplever det helt store, får i ikke mere for denne gang. Kærlig hilsen morfar og mormor.

Hej, flotte billeder

test
test
14th July 2012

Flotte billeder
Hej, det ser rigtig flot og spændende ud, men Burka klæder nu ikke Christina ;o)
From Blog: Dubai II

Tot: 0.042s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.029s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb