Nele's Guestbook

31st January 2011

ge zijt precies ijsberen , proficiat nog he grtkes kilimate
31st January 2011

Hey Nele en Eric, begrijpelijk dat we jullie nooit op een activiteit van BAC Limburg zien:-) A never ending story en dat gaat maar door en door ... Have fun, groetjes, Luc
3rd January 2011

Nieuwjaarswensen
Dag Nele en Eric, ook van mijn kant een heel gezond en gelukkig 2011 gewenst met niets dan aangename avonturen ! Beste groeten, Luc
From Blog: Beste wensen!!
19th December 2010
Nieuwe speeltjes!

schoon speelgoed!!!

WAUW!
Hey you both! Zo mooi, amai! Love the pictures! Tot heel gaauw!!! Severine

WAUW!
Hey you both! Zo mooi, amai! Love the pictures! Tot heel gaauw!!! Severine

amaaaaaaaai
1 woord : ADEMBENEMEND !!!!!!!!!!!!!!!!
7th October 2010

prachtig ! en allemaal waar =D
9th August 2010

Hoi Nele, Kan je me eens mailen. Groetjes Lot
25th May 2010

wohoowww
Knap geklommen alle drie. @Nele: leuk dat je weer helemaal terug bent! Als je nog eens wil pieken weet je nu hoe je je moet voorbereiden he... nog een paar weken langer platte rust en die 8c+ is in de sacoche ;-)
From Blog: I'm back!!!
25th May 2010

Kijk eens aan weer helemaal terug!!! Goed geklommen!!! tt ih bos b.
From Blog: I'm back!!!
16th May 2010

Super dikke proficiat allemaal!!!!!!!! Ik zal vanuit hier altijd in mijn hartje blijven supporten voor jullie alle grtz

16th May 2010

Ge moogt gerust zijn dat het een fantastische 3daagse was voor mij. Super gezelschap en leuke boulders. Schitterende gps mee in het bos. Hopelijk kunnen we heel snel fotookes nemen van de gps die mooie boulders beklimt ;) Ik hoop dat we er volgend weekend terug bij zijn. zoeteke??
5th May 2010

mmm
mmmm... ijsjes ;-)
12th April 2010

het ziet er weer fantastisch uit.
Kijk er naar uit om er ook nog is een weekendje uit te zijn met jullie allen. Groetjes!
16th March 2010

Woehoeee!!! supergoed gedaan!!!!

Mooie prestatie!
15th March 2010

Kijken er naar uit om jullie verhalen te horen en te zien.
Hey jullie daar, We kijken er al naar uit om bij jullie op koffie te komen en jullie verhalen en fotos te zien. Het zal weer verrukkelijk zijn! Goeie terug reis over een paar dagen en we staan te popelen jullie terug te zien! Groetjes, Pieter en Severine
15th March 2010

waw, bijzonder mooie en straffe prestaties! Chapeau!!!
15th March 2010

amai schattekes, prachtig gewoon ginder. En heel erg bedankt voor de mooie foto's (en zeker die 3ninja's) mis jullie heel erg, maar geniet er maar van ginder ! dikke kus en knufs (en nog eens een dikke proficiat he ! )
15th March 2010

lieve schatten, mooie foto's, merci voor telefoon dikke kus Knuffel en een mooie lach van Luna en Norah
13th March 2010

twas om te zeie, dak men drill instuctors mis hie in Bels!!!! Geraak ma nie op gank!! dringend, ne oproep aan het het SOs Limbawee team!! Probleem: zwiepkes, klimmaatjes, gps gezocht doeg en tot salutos, kwestie van men spaans te oefene he

Tot: 0.197s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 40; dbt: 0.0585s; 40; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.4mb
utils_print <- snippet_load <- snippet_do
using old template name in version 5 display_blogger_sidebar