Mon en Fran's Guestbook

20th September 2018

Grimbergen volgt Mon en Fran.
Die tochten op de paardenkar zijn wel belastend voor de achterwerken ! Zit je niet comfortabeler op je fiets, Mon ? Die bruggen zijn ook niet meer zo jong. Soms moet een mens eens risico’s nemen, niet ? Tetitatutis, is dat die eeltvorming die ontstaat na lange karrentochten ? Groetjes.
18th September 2018
Transfagarasanpas

inderdaad ontelbare haarspeldbochten.... leuk baantje!
16th September 2018

Thuisfront antwoordt.
Dat is daar blijkbaar een leuk (?) onderonsje met onze noorderburen en zuiderburen. Dat heet verbroederen. Mon kan zijn rijkunst eens bewijzen op de ronde punten. Met hulp van de co-piloot ? En weer op naar de heimat. Succes !
13th September 2018
Landschap onderweg naar Zwarte Zee

precies toch een ervaring door die landschappen rijden....
13th September 2018
Navodari - Zwarte Zee

een schoon campingske aan de zee. Doet me meer aan Spanje denken dan aan Roemenië; Ideaal voor vakantie!
12th September 2018

Grimbergen reageert.
Jullie vertoeven de voorbije dagen precies meer op het water dan in de MH! De overtocht van de Donau deed ons denken aan de pontons die in de oorlogsjaren gebruikt werden. En dan varen, niet met 2 boten..... maar met 5 boten. Dat Mon ook heel vroeg kan opstaan, dat wordt genoteerd ! Het zal wel pijn gedaan hebben maar het loonde zeker de moeite. Die gefortificeerde kerk (moeilijke naam !!) doet ons denken aan het Grimbergse Prinsenkasteel. Jullie begeven zich meer oostwaarts. Vandaar kwamen ooit de wijzen. Leuke kennismaking ! Daaaaaag ! Tot de volgende !
12th September 2018

Correct Jos. Weinig slapen en veel rijden is het enige wat we nu nog in de MH doen.
Donaudelta

Toch ne schone uitstap in een schoon stuk natuur!
Nog vergeten -

En toch nog aan croissants geraakt in Roemenië!

Vroeg ontbijt !!
Edmond en Franciska, Wij konden onze ogen en oren niet geloven wanneer we jullie ontbijtuur zagen. In feite kan het dus geen probleem meer geven om terug jullie aan te sluiten bij de Toeristenvrienden Bollebeek. Geniet nog van de mooie reis. Louis en Francine
7th September 2018
Sighisoara

Als die Tuktuk ook op de autosnelweg gaat dan snap ik dat de snelheid 30/u is. Waarschijnlijk vinden die Roemenen dat die Belgische motorhomes rijden als gekken: zo plots stoppen voor een rood licht: gevaarlijke Belgen!
30th August 2018

Grimbergen volgt Relegem.
Rijden er BMW’s en Audi’s met Belgische nummerplaten ? Heeft Mon zijn dancing shoes boven gehaald ? En zo vroeg uit de veren, zeg, dat heeft wellicht pijn gedaan. Maar het loonde zeker de moeite om die 6 nonnen te ontmoeten. Een briefje van 10 € steekt veel makkelijker weg dan al dat kleingeld. Ja, soms is zwijgen goud. Vandaag begint hier een nazomertje. Een mooi weekend in zicht met kermisplezier in Grimbergen en plannen maken voor een paar fietstochten. Groetjes. Lieve en Jos.
28th August 2018

Goed begonnen!
Zo te zien een goed begin van de reis! Veilige rit naar Roemenië! Ik lees mee en kijk uit naar het Roemenië-avontuur.
15th July 2018
Pouilly-en-Auxois

Vlaanderen antwoordt.
Jullie nieuwe camper steekt nogal af, zeker, tussen de oudere modellen. Jullie draai al gevonden ? Een kanaaltunnel van 3333 m , dat onthouden we. Dat mannetje op de rand van de oever is toch Mon niet ? Die madame die naar de overkant fietst die herkennen we aan haar stijl. Zeer warme Grimbergse groeten.
28th September 2017

Duw een beetje... ! Er kan nog eentje bij !
Hey MH'ers, Wat beleven jullie spannende avonturen, zeg! Is het niet in een smal straatje in een bergdorp dan is het ook nog op de ferry. En blijkbaar niet alle veiligheid voor alles. Maar zo leer je ook wat Italiaans op gebied van parkeren! Vanavond vergadering in de volle pot. We drinken er meer dan 1 op jullie gezondheid en op een veilige terugtocht. Groetjes van de bende.
28th September 2017

Ha ja, de mannen op de ferry. Altijd gewoon doen wat zij zeggen. Gewoon hun Instructies opvolgen anders worden ze ambetant. Niet vragen: "kan ik daar wel tussen?" Als zij zeggen dat je er tussen kan, dan zal en ga je ertussen. Altijd leuke momenten, zo inschepen.
27th September 2017

MH automatisch parkeren haha leuk, heb dat ook wel makkelijk. Lijkt mij een mooi land te zijn, wel veel katedralen
prachtige foto's
26th September 2017

Het is een geschiedenisreis naar de oudheid geworden! Druk programma dat jullie daar hadden zeg!
21st September 2017

interessant uitstapje daar in Levie!

Tot: 0.314s; Tpl: 0.006s; cc: 19; qc: 77; dbt: 0.0989s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb