Mon en Fran's Guestbook

2nd July 2020

Edmond en Francisca - Mooi ! Een stevige uitstap naar jullie achtertuin Normandië en Bretanje
Geniet er van ! . Ik hoop dat het vlotjes mag verlopen;.Wees voorzichtig ook voor corona.; Bijvoorbeeld buffetten kunnen gevaarglijk zijn voor besmettingen. Goede reis.
20th September 2019

Had het mij zo voorgesteld, gezellig en aan le vieux bassin prachtig, wij zouden eens voor een week op hotel met uitzicht terras op den bassin bijna geboekt hebben maar is in het water gevallen maar staat nog op onze lijst dus als het jullie bevalt … breng evt wat info mee dan doen we het met een paasverlof als destijds, grt's
17th September 2019

pas de reis verslagen gelezen en prachtige foto's na vakantie, als 12 jarige ben ik ook aan de Mont-Saint-Michel gelopen en het water kwam op hoogtij, was nog geen brug amaai, was een tweedaagse reis na Parijs Eiffeltoren bezocht te hebben en geslapen in hotel opelkoffer heel plezant, grt's
16th September 2019
Mont-Saint-Michel, Rare vogels !

Rare vogels, die moeten er ook zijn!
14th September 2019

foto's
ook op de i-pad van Nicole zijn de foto's niet meer te zien. Denk dat het aan "travelblog" ligt
14th September 2019

Correct. Leek alleen maar zo voor I-phone. Ik heb het aangekaart op het Forum van Travel Blog, Al enkele reacties met hetzelfde probleem. Evenwel nog niets van de Mods. ‘t Is van de kl..... .
13th September 2019

foto's
Dag Mon en Fran. Sedert vandaag komen er geen foto's meer door op uw blog. Ook de foto's op vorige blogs zijn verdwenen. Er blijft alleen een blanco kadertje over. Daaronder staat wel nog uw commentaar. Groetjes Joris
13th September 2019

Foto's weg. Miljaar !
Blijkbaar enkel langs Microsoft computers ! Ook bij andere Bloggers. Langs I-phone blijven wel alle foto's zichtbaar. Sabotage van Microsoft ?
12th September 2019

Vlaanderen groet.
Hallo Mon en Fran. Alles kits? Heeft Michel Sardou jullie geïnspireerd om eens te zwaaien ? La vie, c’est une folie ?Hoe voelt dat aan in Ierland ? Die Guinness smaakt precies. Toch niet te veel, zeker niet als je met de fiets links rijdt ! Al toffe Hollanders en Fransen ontmoet ? En menig busje komt zo...! Hop on en hop off ! Jaja...! Nog vlot verkeer gewenst ! Groetjes.
11th September 2019
Connemara - meren en bergen

sjieke reis toch zenne...
3rd September 2019

Grimbergen groet Adare.
Hallo Mon en Fran. Eindelijk kunnen jullie op betere wegen eens wat “petrol” geven. Heeft Fran haar breinaalden mee om voor hare Mon een warm wollen truitje te breien ? Dat blauw van die gids zou hem goed staan. En onze Augustinus is daar ook al gepasseerd ! Het hof is blijven zitten. Misschien een tip voor onze uittredende regering ? Rijd nog vlot en voorzichtig. Tot nog eens.
1st September 2019

Zaterdageditie...
Een dikke pluim voor de chauffeur.?
31st August 2019
Grijs weer

Het regende nog niet, maar wel goed aan het waaien!

Tot: 0.055s; Tpl: 0.005s; cc: 22; qc: 38; dbt: 0.0403s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb