Page 2 of Molnarfici Travel Blog Posts

Asia » Vietnam February 29th 2012

Let, 22.2.2012 - 23.2. Prijezd na letiste probehl hladce, taxik svistel Prahou, ze jsme cekali na check in asi 45 minut. Cekani by nebylo tak dlouhe, pocitam, nebyt to ruskych aerolinek a casu, ktereho maji asi prehrsle. Nicmene odbaveni jsme byli asi jako 5. v poradi, nez se k stanovisti stacili priritit vsichni rusti spolucestujici s nabrousenymi lokty, a nezamenitelnou vizazi. Strycek McDonald nam zajistil kvalitni stravu, zavrsenou kafem s kvazialkoholickou amaretovou a irskou prichuti. S plnymi pupky supky dupky k brane, rychle oceknout letoun nez se nalodime - jeste je sance couvnot.. Moderni Boeing 320 nekolika kolegy nabyte pochybnosti celkem dobre vyvraci a neni zapotrebi nejakeho toho promile k otupeni prirozenych obav a tak usedame na kozenkova kresla v poloprazdneho letadla (snad je kabina obsazena plne, a piloti se neposilnili prilis),... read more

Tot: 0.026s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 9; dbt: 0.0064s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 971.7kb