Page 4 of Lene Sebastian Sofie og Soeren Travel Blog Posts

Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang February 14th 2006

Hej igen! Der har vaeret nogle mindre gode forbindelser, men nu er vi her igen. Vi er nu paa Koh Chang og har lige vaeret paa soesafari paa en ombygge fiskerbaad. Vi har rejse rundt imellem de mest bedaarende smaaoeer og vidunderlige strande, set et hav af fisk og hygget os med nogle dejlige mennesker thaier og danskere. Foer det var vi paa Koh Lanta hvor vi boede paa et fint resort og hvor Sofie legede i poolen dagen lang, hun har nu groent haar. ... read more
Fiskerbaaden

Asia » Thailand » South-West Thailand » Railay February 2nd 2006

Rai Lei er et klatreparadis og et af de bedste i verden. der er hundredvis af mennesker som haenger paa klipperne dagen igennem. Her er en smule dyrt ( ifht. de andre steder vi har vaeret her), men det er det vaerd for her er paent. Vi har vaeret en tur paa Phi Phi og man kan stadig se arrene efter tsunamien sidste aar. Vi er nu rejst til Koh Lanta og er paa en strand som er fin om dagen men en del mere diskutabel om aftenen, men vi har moedt en familie fra Danmark med en pige paa Sofies alder og en klon af Faetter Tobias, som Sebastian kan vaere helt for. Her er et par billeder fra Rai Lei. Hillsner fra Billesborgbanden.... read more
Indsejling til Rai Lei

Asia » Thailand » South-West Thailand » Khao Sok NP January 28th 2006

Vi er faktisk naaet videre til Railei beach, som er et fantastisk skue med nogle helt utrolige klipper, med mennesker haengende paa hele tiden (Wallclimbing, UHH) og der vi komme billeder lidt senere, men her er lidt fra Khaosok skoven. Vi saa baade skorpioner, slanger, aedderkopper aber, naesehornsfugl og en masse flagermus dybt inde i en grotte, men der var ingen af dem som ville os noget ondt og vise versa, selvfoelgelig. Der var en vidunderlig temperatur derinde en del lavere end her i Railei, hvor solen banker ned over os hele tiden. Vi bliver her nogle dage, da vi har fundet et hotel hvor der er andre unger, saa det er muligt for Sofie og Sebastian at finde nogen at haenge lidt ud med. Vi har bestilt en Seasafari omkring Koh Chang naer den Cambodianske ... read more
Lidt elefanteri!

Asia » Thailand » South-West Thailand » Khao Sok NP January 25th 2006

Hej alle! Vi bor lige nu inde i en regnskov (Khao Sok) et meget flot sted. Der er baade tigre og kobraer, men vi er blevet forsikrede at de er mere bange for end vi er for dem, saa naive som vi er, saa tror vi paa dem. Maskinen er for langsom her, saa der kommer billeder senere! Billesborgbanden!... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao January 20th 2006

Efter en uge i paradis er vi snart klar til at rykke videre. Soeren og Sebastian har deres padi i hus imorgen, saa soendag eller mandag rykker vi teltpaelene op og tager til Khao Sok. Vi har vaerer paa snorkelcruise rundt om oen i haab om se hajer, men vi var desvaerre ikke heldige. Tilgengaeld var der et hav (ha ha) af alle mulige farvestraelende fisk, forbloeffende mange. Lene er mere eller mindre blevet aedt af nogle lede smaafluer paa stranden og fik knopper............dem for hun saa tit, men de naevnte er paa retur! Hilsen fra Billesborgbanden ... read more
glup glup

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao January 17th 2006

Der har dog vaeret et par smaa tilfaelde af rejse diarre, saa vores dykker kursus er udsat og starter i morgen, wow. Pigerne laver sandslotte i metervis og drengene snorkler, det goer pigerne ogsaa og drengene kunne vel ogsaa finde paa at bygge sandslotte. Kaerligst Billesborgbanden... read more
Anemonefisk!

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao January 13th 2006

Hej derhjemme! Vi er nu naaet frem til paradis og saa er det sgu ovenikeobet baade billigt og godt. I gaar var vi paa klongerne i Bangkok. Klongerne er kanalerne hvor det rigtigt Bangkok er og der er godt nok laekkert, men meget varmt og lidt beskidt. Vi var ogsaa i Grand Palads som var saa overvaeldende at vi faktisk ikke havde kraefter til at gennemfoere hele vejen, men det er SMUKT! I nat har vi "sovet" i et nattog og er nu ankommet til Koh Tao og her er saa smukt saa man tror det er loegn, det er det bare ikke se bare her! Sofie siger hej til Ida, Maja, Caroline, Sif og Andrea og beder om at I hilser i klassen. Kaerligst Billesborgbanden... read more
Grand Palace
Koh Tao 2
Koh Tao 1

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok January 11th 2006

Hej allesammen! Vi er kommet frem og har idag vaeret i baade fancy Bangkok og skrammel Bangkok, og vi er helt sikre paa at det er mindst 10 gange sikrere at flyve jorden rundt flere gange end at koere tuk/tuk med en 15-aarig chauffoer i Bangkok, men sjovt var det. Her er selvfoelgelig varmt, men der er ikke uudholdeligt, menneskene er meget venlige og drinksene er dejligt kolde. Kaerligst Billesborgbanden!... read more

Tot: 0.105s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 74; dbt: 0.0671s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb