Page 3 of Karina Bones Travel Blog Posts

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Rio de Janeiro January 15th 2010

Fra kuldebølge til hetesjokk! Vi kom oss hit til slutt, etter mye om og men og forsinkelser på Gardermoen. Etter å ha lagt oss alt for sent og stått opp alt for tidlig, troppa vi opp på flyplassen bare for å få beskjed om at snøkaos i London gjorde at British Airways hadde kansellert alle flyvninger til Heathrow. Det tok lang tid før vi innså at dette gjaldt alle BA sine fly, både inn og ut av London, og lenge satt vi en smule desperate i håp om at det skulle være plass på et av SAS sine fly (som av en eller annen grunn ikke hadde problemer med snøkaoset og tok av som normalt), slik at vi likevel kunne rekke flyet vårt videre. Etter mange timers venting, uten informasjon, hvor vi i sneglefart kom oss ... read more
endelig på vei!
utsikt fra rommet vårt
ikke tillatt å tisse på gata utenfor der vi bodde

Tot: 0.023s; Tpl: 0.005s; cc: 4; qc: 4; dbt: 0.0075s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1007.1kb