JudFre's Guestbook

16th August 2011

Vamos a la playa...
Hola cabritas! DE surfspot in NL? Geen idee, bij Stavoren kun je geloof ik leuk surfen. Geen branding, maar het water is tot ver uit de kust niet dieper dan een meter. Voor een beginner wel makkelijk met opstappen. Als ervaren waveriders ga je natuurlijk met een boog om het IJsselmeer heen (en kies je de pier van Scheveningen). Maar nu eerst Costa Rica. Al een sprotieve uitdaging op het oog daar - boomslingeren misschien? Groetjes & zoenen, Marc
12th August 2011

wauw!
super fre! Ben echt compleet jaloers;) wat een super mooie reis en ook erg leuke foto's zodat wij kunnen meegenieten:) Ga het nu allemaal goed bijhouden nu ik weer terug ben en weer 'gewend' aan het Nederlandse kloteweer:( Overigens deze week de eerste twee trainingen gehad.. Kil-ling..! Dus bereid je maar voor:p X and have fun Eline
5th August 2011

Laguna da apoyo is..
..250 meter diep - duhhh. Ik heb al wat fotos via internet gevonden, ziet er inderdaad paradijselijk uit. Er schijnen overigens o.a. slangen (boa constructors) op de loer te liggen - maar dat hoort bij het paradijs. Jammer van Corn Island, maar Big Corn Island bestaat voor een kwart uit vliegveld en als het weer daar knudde is zal het op Little CI niet veel beter zijn. Hoewel, een beetje opbleken kan misschien geen kwaad?
27th July 2011

Goede reis!
Jullie foto doet vermoeden dat er een optreden gaat plaatsvinden in Midden-Amerika? Gescout worden voor modellenwerk ter plekke behoort tot de mogelijkheden. Een mooi avontuur gewenst, liefs.

Tot: 0.024s; Tpl: 0.002s; cc: 2; qc: 25; dbt: 0.0154s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017kb