Inge Aschebrock's Guestbook

18th May 2010

je lijkkt niet op die aap.
hoi Inge wij genieten van je verhalen en zeker ook heel herkenbaar m.n.de spelen met slingeren in Hoofddorp is dit eens per jaar in het Haarl.bos.hebben dat daar ook wel gezien ook al snap je er geen hol van het sfeertje is gaaf.hoop dat je goed terug komt op 26 mei Annet had vertraging vanuit Londen maar dat was eerder dat het vliegtuig van easy yet niet volzat dus gooien ze 2 vluchten bij elkaar.hoop dat je nog lekker geniet en met mooie cijfers voor je examens terug komt.ik ben hard voor je aan het duimen geweest.hoop dat je nog een beetje mooi weer hebt .liefs Mirjam
10th May 2010

You can do it ;)
Leuk om te lezen! Mooie foto's ook :).. Het is wel appart om te lezen dat je nu nog examens hebt, lijkt voor mij alweer zo lang geleden! Maar ik denk dat het beter is dat je veel van die open/essay vragen hebt! Mijn examens waren altijd het grootste deel meerkeuze en dan een deel met 5 open vragen/essay en dan moest je er ook 3 of 4 kiezen.. (Is trouwens best gunstig ook om te kiezen, vind je niet? :P) Maar ik vond die meerkeuze vragen altijd zoo vaag, en voor open vragen kun je iig nog een beetje punten krijgen als je een verhaaltje lult :P.. Komt wel goed, don't worry! Succes en have fun natuurlijk! xxx
9th May 2010

gave fotos
hoi inge is me dat even cultuurhappen met al die kale stenen maar ja de schotten kicken op hun geschiedenis.Je vader heeft texel onveilig gemaakt hij is een paar dagen geweest we hadden plek genoeg in een chalet caravan.Hebben een solex gehuurd en daarmee een stuk van texel bekeken dat was echt lachen,verder met de auto een rondje gemaakt het was zulk kloten weer dus het grote juttersmuseum gepakt daar is ook van buiten vanalles te doen.Zo griet ik hoorde dat je 26 mei al weer terug komt als er geen asregen is vanuit ijsland.heel veel succes met je laatste examens toi,toi,toi
6th May 2010

Nice
Klinkt leuk allemaal :-D Ik had eerst ook zo iets met die examens... Maar uiteindelijk viel het allemaal mee. Altijd de language card spelen (al helpt het niet altijd, want ik kreeg als commentaar dat mijn Engels zelfs beter is dan sommige native speakers--- weg excuus). Ook gewoon vragen voor compensatie opdrachten als je de toets niet hebt gehaald. Als exchange student kun je alles make, hahahah. Succes met leren! kus
26th April 2010

joehoee.. ziet er cool uit allemaal. Je gaat alweer bijna terug he :ยท ikga 6 mei naar londen tot 10 mei.. ben je er niet heel toevallig dan? :'D :P
21st March 2010

Ziet er allemaal prachtig uit!

@ Mam
Hahaha, jaa minimaal een week :P Ik zit nu op 1200 fotows (blurry en lelijke fotows heb ik al gedelete), en ik heb nog even! Jaa Mieke blijft idd thuis! Misschien dat ze terugkomt in mei om de tentamens te maken, maar dat ligt aan of ze geopereerd moet worden of niet. Ze is hier gister ook naar de dokter geweest, en die heeft een ergere diagnose gesteld dan de dokter in NL. Wordt afwachten dus.... to be continued ;-)

rugpijn
Weet je dat onder aan deze mail reclame wordt gemaakt voor "nooit meer rugpijn" Energy-plus 14 dagen proefslapen..... toeval???

lochness
Jou kennende met al die foto's die je hebt gemaakt neem ik aan dat we er een week voor uit moeten trekken om alles te bekijken??? fijn dat je het zo naar je zin hebt, alleen jammer voor mieke? Blijft ze nu in Nederland??
9th March 2010

Nice
leuk om over Dublin te lezen... Ik wilde ook naar Wicklow, maar had er niet echt tijd voor! Is wel evht vette stad, he? Hoe is Paisley nu? Heeeeel veel plezier in de hooglanden.... ben jaloers! Tot wanneer ben je eigenlijk in Schotland?x
6th March 2010

Jeeeej
Klinkt leuk allemaal :-D
3rd March 2010

Nice!
Heey Inge! Wouww, jou wist je dat is een stuk beter dan die van mij hahaha :P Echt mooie foto's zijn het! Vind vooral die bevroren waterval cool :D, haha! Wel rilaxt dat daar wel veel zon is! Dat mis ik hier wel een beetje de laatste weken :(.. Whaha kon je je duitse huisgenoot verstaan toen ze praatte in haar slaap? Ik denk iig dat het makkelijker is dan Chinees, whaha, mijn chinese roommate zei namelijk ook iets afgelope week, en ik lag egt in een deuk midden in de nacht.. Het klonk egt als een karate gevecht wat je ziet in een film ofzo, hahaha! Jammer dat ik toch niet voor Chinees had gekozen ops chool :P.. Wie is Mieke trouwens? Ik denk de hele tijd aan Mieke van onze IBL klas, maar die zit in Canada.. Is het iemand van een andere school ofzo die je eerder had leren kenne?? Keep having fun! :D xxx
2nd March 2010

Zon en zo
Haai there, Leuk je log, krijgen we een beetje idee wat er zich zoal afspeelt overthere. De zon komt hier maar niet door. Daarom afgelopen zondag met Marion naar de sauna (lekker warm) en de zonnebank (ook lekker warm en goed voor je vitamine D) geweest. Goed voor lichaam en geest ! Je opa is wederom gevallen, we maken ons zorgen over zijn Parkinson (zijn ziekte) en de toekomst. Lopen gaat steeds moeilijker evenals zijn evenwicht blijkbaar. Toch maar eens naar de specialist (als hij wil !!) Ook binnen onze vrienden en kennissenkring enkele vervelende gevallen van ziekte meegemaakt. Lekker genieten en leuke dingen derhalve. Zoals jij daar in Schotland. Super dat je die stap hebt gezet. Je oom is trots op je. Keep on going and keep up the good spirit ! Bye bye, Wibo
28th February 2010

Inge wat een leuke samenvatting van je cultuurshock.Hoop dat je in de kroeg de schotten kunt verstaan. De omgeving lijkt mij wel mooi of je in de riddertijd loopt.Geniet ervan.gr.mirjam
27th February 2010

Hiii
He Inge!! Wat leuk om dat allemaal te lezen!! Veel plezier nog en suc-6!! Xx Liek
31st January 2010

wow
Hoi. Ziet er goed uit!!!!! Plezierig om met 4 meiden een ruimte te delen???? Kun je je Duits en Frans oefenen. Have fun !!!! Kees
31st January 2010

Hallo lieve schatte poepie!!! Wat goed om te horen dat je de primark hebt gevonden. Wat heb je allemaal gekocht??? Je kamertje is wel een beetje mini hoor, kun je niet een muurtje slopen? ps: Margereth lijkt alsof ze al dood is :S Dikke klapzoen, Dees
30th January 2010

Vind het ontzettend fijn dat je het zoo heerlijk naar je zin hebt. Geniet ervan meisje

Irene
Yeaaah, iedereen aan de blogs! Heb je dr al zin in?? :D Hahaha! 20 kg is erg moeilijk, ben ik ook achter gekomen.. En veel mense hier die ik leerde kenne de eerste paar dagen komen van plaatsen waar ze 2 koffers van 20 kg mee mochte :O.. Haha, anyway.. Jij bent dichterbij huis, dus kun je het miss aan iemand meegeve die langs komt, toch? Succes ;) en have fun in Schotland!! xx

@ Sanne
Hahaha nja ik ben er ook nog niet 8er. Moeten zware keuzes gemaakt worden :P. Ja je verblijft gewoon op kamers zeg-maar. Je zit met max 6 andere meiden in een appartement, maar je hebt wel je eigen kamer met wastafel. Dus dat is relaxed. Je deelt de keuken, badkamer(s) en woonkamer als die er is.
25th January 2010

Whahaha idd 20 kg... Hoe ga je dat doen? Ik had een 75 liter backpack, een koffer en een kleine backpack bij me :-p... Ben benieuwd. Anyway, hoe zit dat met: "Max 6 personen". Heb je dan je eigen kamer in een groter appartement? Succes met inpakken. x
25th January 2010

Oeoeoeh Inge leuk! je komt ook eindelijk naar het land van de Haggis, kilts, doedelzakken en whisky :D Ik begin nu aan mn derde week, en jaaa Schotland is leuk :D Hoe laat ga je vliegen? Dan kan je misschien nog een dagje Edinburgh doen ;)

Tot: 0.052s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 39; dbt: 0.0344s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb