Chiara Jasmin

Chiaartje19

Heeey lieve mensjes! hier hou ik iedereen op de hoogte van mijn trip! like always:D dikke kuss C.J.

Europe » Spain » Catalonia » Barcelona July 12th 2011

Hey lieve mensjes,,, Ik leef nog!! zondag zijn we vroeg vertrokken richting parijs om daar eerst te overnachten. hier zijn we smiddags aangekomen.. heel mooi hotel alleen het internet in het hotel was kapot dus helaas geen update! na een nachtje slapen en een zalig ontbijt weer in de auto en op naar spanje!! na een tray energydrink, 2 pakjes sigaretten en de rest van de troep wat ik nodig had:P kwamen we eindelijk aan in spanje.. TOTAL shock toen de auto voor mij ineens in de berm vloog.. (ik snap nogsteeds niet waarom) Eerste hulp gegeven maar de fransman kon weer es geen engels dus ik vertikte het om frans te praten! nja snel weer onderweg want ons klokje tikte wel door.. savonds aangekomen bij ons huisje.. geweldig:D:D marmeren vloeren enzo i love it! mooi ... read more

Europe » Netherlands » Drenthe » Assen June 24th 2011

De plannen! Ik ga samen met mijn grote broer naar Spanje! daar ga ik samen met hem in 1 van zijn kroegen werken! de planning is om 10-07-2011 te vertrekken! ik zal vanaf Assen vertrekken samen met mijn ouders richting schiphol! Hier komt mijn broer dan ook en zal hij 1 van de auto's die mijn ouders mee nemen overnemen en HERE WE GO! een lange reis voor de boeg dus met een hoop energydrink eindelijk mijn auto eens laten zien wat kilometers zijn! Het zal 15 uur rijden zijn zonder rare tegenvallers:P natuurlijk gaan wij niet 15 uur reizen want grote broer heeft al lang in het vliegtuig gezeten maar we proberen in parijs een hotel te regelen om lekker bij te tanken! De volgende dag weer optijd in onze waggies en verder touren! muziekje, ... read more

Tot: 0.061s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 37; dbt: 0.038s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb