Page 2 of Anker Travel Blog Posts

Efter vores morgenmad, kørte vi mod nord til San Francisco. Vi kørte op langs med kysten, ad hovedvej nr. 1, en rigtig flot tur, at køre der langs med Stillehavet og nyde udsigten over slugter og dale. Samt at se både havørne, skarver, jordergern og søelefanter. Vi sluttede af med at køre ind til Carmen ved Monterry, syd for San Francisco, inden vi forsatte til vores hotel ved San Francisco lufthavn.... read more
Soelefant
Tanke benzin

North America » United States » California » Los Angeles » Burbank July 29th 2009

Efter vores første dag, hvor vi kørte lidt rundt i nærheden af vores hotel, og efter at vi havde ventet i en lang kø for at få vores bil, tilfældigvis stod der en Ford Mustang først i køen, så hvorfor skulle vi ikke tage den, så det gjorde vi, men skulle Connie have bestemt skulle vi have kørt i en Subaro riskoger. Vi tog vores morgenmad ved hotellet, vi kørte derefter til standen Venice Beach, ved Santa Monica, der var ikke mange mennesker der, men inden vi kørte var der en del. Vi kørte derefter til "Solvang" et lille dansk sted, lidt nord for Los Angeles, meget hyggeligt sted små lave huse, og så er der selvfølgelig dansk smørrebrød, samt danske kager og kaffe, så efter mad og kaffe fortsatte vi nord på mod Santa Maria, ... read more
Vandet skulle lige prøves
Surfer prøver og finde bølgerne
Kik før Solvang

Vores rejse til USA, vi har pakket kuffertne. Det er i meget god tid. Vi rejser mandag morgen fra København via London til Los Angeles.... read more

Tot: 0.079s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0569s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb