Φαουντ Φακτ. Paradise.


Advertisement
Asia
July 17th 2014
Published: July 17th 2014
Edit Blog Post

Στην εξέδραΣτην εξέδραΣτην εξέδρα

Φαουντ. Τη γαλήνη.
Μας ξεβρασε καπου στον παραδεισο, που συμφωνα με το χαρτη βρισκεται καπου σε ενα νησι του Ινδικου. Μολις πατησαμε στερια κοιταξα τον Πανουλη να βεβαιωθω οτι δεν λαμπιριζει κατι στο κεφαλι του. Τσεκαρα αν βγαλαμε τιποτα φτερακια και μολις ήμουν σίγουρη οτι το ζουμε, πηρα βαθια ανασα. Αυτη τη φορα βρεθηκαμε στην απολυτη παραλια και για οποιον λεει περιπετεια η ψυχη του. Στο σκηνικο του Lost. Μερικα ξυλινα σπιτακια, αιωρες, ξαπλωστρες, νοστιμο φαγητο, σκηνες, παραλια, ηλιος,θαλασσα και αυτα. Δεν θελαμε κατι αλλο και για να ειμαι πιο σαφης, δεν ηθελα κατι αλλο. Ελα μου ντε που η Κουστοφυση του δεν μας αφησε σε ηρεμια. Καλη η θαλασσα αλλα ο βυθος του ελειπε. Παρε ζουγκλα, παρε δεντρα για να βρεθουμε στην αλλη μερια μιας και απο θαλασσα δεν εχει προσβαση. Και αν αφηνεις πισω σου το απολυτο γαλαζιο, δεν πας μακρυα. Το πρασινο ντεγκρανταρει. Τωρα ομως το σκηνικο γινεται νεραιδισιο και μικρα ποταμακια διασχιζουν τη ζουγκλα και εσυ αυτα προκειμενω να φτασεις στη Lazy beach και στο Huba-Huba. Η αδρεναλινη ανεβαινει καθως περπατας και νομιζεις οτι δεν θα βγεις ποτε και εκει που απελπιζεσαι, ακους και παλι τη θαλασσα. Πιο βαθυα, πιο αγρια, πιο τιρκουαζ. Τώρα ο ωκεανός απλώνεται και πίσω απο
Στο γαλάζιο.Στο γαλάζιο.Στο γαλάζιο.

Φαουντ. Το νησί μου.
τη παραλία έχεις φόντο οτι φυτο λαχταράει η ψυχή σου.
Αν και εκεί βρεθηκαμε για το ηλιοβασίλεμα καλυτερα να την κάνουμε πριν δύσει και νυχτώσει, σκέφτομαι. Το νησι δεν έχει ρεύμα και οι οποιες γεννήτριες δε φεγγουν αρκετά. Η φαντασία μου μέχρι και κροκοδείλους έφερε. Τα φίδια δε, τα είχα για πλάκα λες και εμενα περίμεναν. Τραγουδά μου λέει το αγόρι για να τρομάξουν. Τι τα θες το στήσανε το γλεντακι μας. Η διαδρομη βγήκε με ενα πλουσιο σαρανταλεπτο ρεπερτόριο που αν όχι οι κροκόδειλοι και τα φίδια, οι μαϊμούδες και τα μυρμήγκια που σιγουρα ηταν εκεί το διασκέδασαν.
Άνοιξαν και πάλι οι φυλωσιες και πάρε μούρη τον παράδεισο μου. Καθε πρωι πατουσαμε σε μικρα μικρά νησάκια που η απογευματινή παλιρροια τα εξαφανιζε. Έδωσα το όνομα μου σε ενα απο αυτά και μου αρεσε που ζούσε παρέα με τον αυγερινό. Εκει ηταν οι καβουροαποικιες και ακομη και αυτο το χαρηκα μιας και λατρευω το λοξο, πεταχτο περπατημα τους.
Ηταν οι ανατολές που βλεπαμε καθε πρωι αλλά αυτη τη δύση δε θα ξεχάσουμε ποτε. Ο ουρανός με σύννεφα και ο ήλιος να πετάει φλόγες λίγο πριν δυσει. Να τα δώσει όλα πριν φύγει και να κάνει τη θάλασσα χρυσαφιά. Όλη αυτή
Στο tree houseΣτο tree houseΣτο tree house

Φαουντ. Τα κοχύλια.
η φλόγα να παγιδευτεί στα σύννεφα κάπου εκεί στο μπλε και στον Θεο. Καπως ετσι ειναι ο παράδεισος, τώρα πια ήμουν σίγουρη.


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement

Στα πρωινά.Στα πρωινά.
Στα πρωινά.

Φαουντ. Την ομορφιά.
Στην άμμοΣτην άμμο
Στην άμμο

Φαουντ. Ευουλα τα κλασσικά.
Στην αλλη μεριάΣτην αλλη μεριά
Στην αλλη μεριά

Φαουντ. Τη χαρά.
Στο pier.Στο pier.
Στο pier.

Φαουντ. Τον παράδεισο.
Στη δύση.Στη δύση.
Στη δύση.

Φαουντ. Τη φωτιά.
Στον ωκεανόΣτον ωκεανό
Στον ωκεανό

Φαουντ. Τη ξενοιασιά.
Στο κύμα.Στο κύμα.
Στο κύμα.

Φαουντ. Ε, ναι.


Tot: 0.05s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0297s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb