End of the Trip

Asia
June 4th 2009
Published: June 4th 2009

Na 254 dagen reizen door heel Azië werd het dan toch echt tijd voor ons om terug te keren naar huis. Bangkok was onze laatste bestemming. De stad waar we al twee keer eerder waren geweest bood ons de mogelijkheid om de oude plunje van de afgelopen maanden te verruilen voor nieuwe kleren.
Dit is dus de laatste update van onze site…..Wij vinden dat het behoorlijk gelukt is om onze titel ‘AsiaSinFronteras’ waar te maken, al zijn zelfs 9 maanden te kort om alles te zien. We hebben een aantal gebieden (om verschillende reden..) overgeslagen; Noord-Vietnam, touristisch Thailand en vele eilanden in Indonesië. Onze tijd hebben we optimaal benut om Azië te leren kennen zoals het is…

We willen iedereen bedanken die onze site heeft gevolgd en zo af en toe een berichtje heeft achtergelaten. Elke keer waren we weer benieuwd of er nog mensen waren die onze trip volgden.
Inmiddels zijn we weer terug in Nederland. Maandag 8 juni zullen we verhuizen naar Amsterdam (Oud-Zuid) om te beginnen aan een nieuw hoofdstuk in ons leven. Iedereen is altijd welkom om eindelijk weer eens gezellig bij te kletsen.

Groetjes,

Mark, (+31)652405144 , spijkermanmark@hotmail.com
Marije, (+31)627130821 , brouwermarije@hotmail.com

Despues un viaje de 254 dias por todo Asia habia llegado el tiempo para volver a casa. El ultimo destino era Bangkok. La ciudad que ya habiamos visitado dos veces nos dio la oportunidad de sustituir nuestra ropa vieja por nueva ropa de diseño.
Por lo tanto es la ultima vez que actualisamos nuestro blog... Estamos super contentos sobre el viaja y pensamos que hemos complido el titulo ‘AsiaSinFronteras’, aunque con 9 meses todavia nos faltaba tiempo de ver todo. Hemos dejado unos lugares (por motivos diferentes..) como; el norte de Vietnam, Tailandia turistica y muchas islas de Indonesia
Hemos aprovechado de nuestro tiempo para conocer Asia como es..

Queremos dar las gracias a todos que han seguido nuestro blog y a los que han dejado un mensaje. Cada vez tuvimos la curiosidad si alguien habia dejado algo.
Ya estamos en Holanda. El lunes que viene (el dia 8 de junio) nos mudaremos a Amsterdam para empezar un nuevo capitulo de nuestra vida. De mas rapido que podemos cojeremos el vuelo a Barcelona para poder ver a todos de nuevo. Siempre estais invitados y podeis visitarnos en el capital mas bonito del mundo.

Saludos,

Mark, (+31)652405144 , spijkermanmark@hotmail.com
Marije, (+31)627130821 , brouwermarije@hotmail.com

Wow!
Wow! Amazing hoor! Ongelooflijk! Wat een trip! Heb jullie verhalen altijd gevolgd en vol ongeloof de foto's met open mond zitten bekijken.. Niet altijd een reactie achter gelaten omdat ik er gewoon simpelweg geen meer woorden voor had als wow, oh, super etc etc. :- ) Jullie trip staat ook op mijn verlanglijste hoor! En al was ik nooit een fan van Azie; bij deze! Welkom in NL, vanuit Barcelona heel veel succes gewenst bij het maken van een beginnetje weer in NL. Dat gaat goed komen! Als ik in NL ben een keer EN in A'dam, kom ik jullie stulpje bewonderen. Oud Zuid is leuk! We houden contact! Besos!
4th June 2009

stelletje ... welkom terug. Ff afsluiten met de mooiste foto's! he?! haha wow! tot snel in amsterdam x

mmm
Het werd tijd koekebakkers!
6th June 2009

jeeeeeeeeeeeeeeeh
Jeehhhhhhhhh, mn vriendinnetje is weer terug, maar wat jammer dat t al weer voor bij is, al ben ik wel heel blij dat jullie alles veilig overleefd hebben! Wat een trip, echt once in a lifetime, respect! En wat een foto's, mooi hoor, ik wil meer!! Tot snel, xxx
30th June 2009

YA VEO Q LLEGASTEIS BIEN !!!!!!! NOSOTROS AQUI EN CAMBRILS-SALOU TRABAJANDO EN LOS HOTELES Y PLANEANDO EL PROXIMO VIAJE QUE PODRIA SER ....INDIA. SI VENIS A BARCELONA DECIR ALGO.... DUIIIIIII

Tot: 0.196s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.1418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb