a šmytec

January 28th 2015
Published: January 28th 2015

Milí čtenáři,

ač se nám to zdá těžko uvěřitelné, náš výlet je u konce. Chystáme se na poslední večeři, popíjíme rýžové víno a říkáme si, jak jsme se tu hezky poměli a jak se těšíme na Vás, Čechy, sníh, sýr, víno, ticho a fixní ceny. Bude pro nás jistě těžké zvyknout si, že jsme opět niemandy, na které nikdo nehuláká hey ani hello, nesměje se jejich kloboukům a vůbec jim nevěnuje svou pozornost.

Děkujeme za všechny Vaše pozdravy, které nás během naší cesty moc potěšily.

A jak to všechno bylo?

-ve Vietnamu jsme spali 56 nocí, převážně v hodinových hotelích

- na kole jsme ujeli 2722 km, mimo to jsme využili 7 lodí, 4 dopravní letouny, 2 autobusy a 1 vlak

- kola jsme koupili přibližně za 5000 Kč v Praze a prodali za zhruba 5000 Kč v Ho Či Minově městě

- zvolali jsme 3000x Hello

- vypili jsme 120 káv s kondenzovaným mlékem

- 9x jsme lepili duši, 2x měnili lanko od přehazovačky, jinak kola sloužila věrně a bezchybně

- ztratili jsme českou vlajku, cyklistické rukavice a sluchátka

- nalezli jsme vietnamskou vlajku, sluneční brýle, 2 šály a rentgeový snímek nohy ve dvou projekcích

- naučili jsme se 72 vietnamských slov a frází

- obdrželi jsme 5,5 kila banánů, dva panáky, dva Redbully, jednu láhev chlazené vody, dva hrnky čaje a spoustu úsměvů

Tak brzy na viděnou!

Tot: 0.093s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 47; dbt: 0.0398s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb