Hoi An - Vietnam

February 5th 2013
Published: February 5th 2013

Hei alle sammen

Beklager manglende oppdateringer av bloggen!

Etter en natt i Saigon fortsatte ferden til Hoi An. Her er vi trygt innlosjert på Bamboo Village. For de som har fulgt oss tidlgere er dette hotellet hvor vi pent måtte drikke MYE sammen med eieren hver kveld!! Han har vi ikke sett så lang i oppholdet så mulig han har gått tom for alkohol.

Ups... nå fløy det en diger feit rotte over terrassen... huhhuuu det er ekelt!!

Her i Hoi An er det like flatt som i Danmark og vi kommer oss derfor rundt på sykkel. På formiddagen syklet vi en lang tur,ble også en sykkeltur for å se på solnedgangen over rismarkene og til slutt en tur inn til byen for å spise middag. Totalt har vi syklet ca. 30 km i løpet av dagen.

I morgen blir det sikkert også et par sykkelturer - vi må jo prøve å få en likevekt mellom matinntak og fysisk fostring!! Dere behøver ikke bekymre dere over at vi ikke får i oss nok mat, her etes det etter beste evne!!

Denne ferien har gått over alle forventninger - Michael har IKKE mistet noe som helst!!

Tot: 0.068s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb