Halong Bay 19 & 20 mei 2012

Asia » Vietnam » Northeast » Quang Ninh » Halong Bay
May 19th 2012
Published: May 21st 2012

We hadden een Halong Bay trip geboekt, 2 dagen en 1 nacht op de boot slapen. Dus we werden vroeg opgehaald om vervolgens 4 uur met de bus naar Halong Bay te rijden. Aangekomen werden we naar de boot gebracht. Eerst lunch om vervolgens de grot te bekijken, een mooie grot maar na de grotten van Laos was ik toch niet gewend aan al die toeristen en aan trappen in een grot! Maar ja dat krijg je met georganiseerde tripjes. Die dag ook nog gekayakt in halong bay. Ik moet zeggen dat het wel een erg mooi stukje natuur is dus logisch dat al die toeristen daar op afkomen.

s'Avond leuk feestje gebouwd op de boot want we hadden een gezellige groep mensen bij elkaar. Om middernacht was Kim jarig dus dat hebben we ook gevierd! Een erg geslaagde avond. Volgende dag rond gevaren in Halong Bay en toen was het weer tijd om terug te varen en weer met de bus terug te gaan naar Hanoi.

Leuke geslaagde trip ondanks alle toeristen!

Groepje! Groepje!
Groepje!

Haha als grapje mijn camera bij de stapel gelegd!

Tot: 0.053s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb