Hanoi, Vietnam 16 mei t/m 19 mei

Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
May 16th 2012
Published: May 21st 2012

Airplane!Airplane!Airplane!

Van Luang Prabang (Laos) naar Hanoi (Vietnam)
Vlucht van Luang Prabang (Laos) naar Hanoi (Vietnam).

Yesss wat was ik blij dat het maar een uurtje vliegen was in plaats van een bustocht van 32 uur!! Samen met Kim (Nederlandse Meid) gevlogen. Kenden elkaar al van Laos dus weer een gezellig nieuw reismaatje. Vlucht was super kregen zelf drinken en eten! Wat een luxe. Toen een uurtje in de bus en we waren in Hanoi! Wat een gave stad, overal brommers, mensen, een gezellige drukte. We verbleven in het "old quarter" gedeelte. s' Avonds de buurt verkend en op straat een biertje gedronken voor 20 euro cent per glas! Dat zijn de betere prijzen en nog lekker bier ook!

De volgende dag er weer vroeg uit om de Hanoi Walking Tour te lopen zoals die in de lonely planet staat. Veel gezien die dag van Hanoi. s' Avonds gezellig een flesje rode wijn en pure chocola gekocht en op gedronken op het balkon! Dat was mijn eerste wijntje in 3,5 maand! Oooo wat was dat genieten met die pure chocola erbij!

Volgende dag hadden we besloten om naar het Lenin park te gaan. Flink stuk lopen, leuk en mooi park, en het beste was nog wel dat je er kon trainen! Iedereen was aan het dippen en aan het optrekken! Dus even heerlijk kunnen trainen daar!
Toen een (taxi)brommertje terug genomen naar het Guesthouse, pfff dat is een hele beleving achter op een brommer in Hanoi! En dan te bedenken dat ik hier zelf wil gaan rijden. 's Avonds naar de nightmarket gegaan en nog een mondkapje gekocht voor op de brommer! Jaja een Gucci 😊 mondkapje voor 0.50 cent! Want de mondkapjes horen hier helemaal bij je outfit!

Erg gave stad Hanoi!

Groetjes Bart!

ps. Dit blog wat meer foto's met mensen erop! Omdat jullie vinden dat ik maar weinig foto's met mensen heb! Veel kijk plezier!!

Zielsgelukkig!Zielsgelukkig!
Zielsgelukkig!

Rode Wijn & pure chocola!
Opgezette schildpadOpgezette schildpad
Opgezette schildpad

Hoan Kiem Lake
Fust bierFust bier
Fust bier

Koeling is het ijs! Geniaal!

Tot: 0.08s; Tpl: 0.011s; cc: 16; qc: 54; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb