263.den - presun kanchanaburi


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand
October 18th 2018
Published: October 19th 2018
Edit Blog Post

Rano mi zvoni budik, reku este 5.min, no z toho bolo nakonec 30.min a tym padom sanca stihnut ranny vlak minimalna.

Nuz pojdem na 13.55.

Z ubytka odchadzam uz nieco po 10.30. Fakt teplo, no to som este nevedel ake je peklo vonku.

Na ranajky cul dolava, dolava, doprava.

Ulicka co usti na hlavny tah.

Tu jedlo hned o 10b lacnejsie.

Po jedle presun k ferri tha prachan.

Idem cez sanam liang.

Cul je tam uz na polke velke parkovisko a dalsia travnata polka nepristupna.

Startuju odtialto tour ku grand palace. Ako fakt dost ludi sa tam hnalo.

Okolo grand palacu je kopa plachiet pozavesovanych na zabranach s oznam, ze palac je otvoreny. Tak o jeden scam menej v bkk.

Bohuzial ferry nejde do thonbuti ale do wang lang.

Nuz si trocha nadidem (10min mozno)

Pri budke velke cislo s cenou za prevoz.

Lodka jednoducha, prevoz par minut.

Smer thonburi stanica cez trh pri nemocnici

No tu kopa ludi tak som siel na druhu stranu cesty i ked dost prazilo slnko.

Trh pri zel.stanici uz zatvoreny, ludia balili.

Listok kupeny v pohode.

Cakali tu uz dve turistky.

Sadam na lavicku, tlacim do seba ananas.

Prisada si ku mne taxikar. Nie moc dobry biznis v tomto meste.

Neskor si prisada miestny starsi clovek, moc ang nevi.

Bol u ocneho, uci ma pocitat po thajsky. Hovori mi co kolko stoji.

Behnutie na jedlo, no len trh uz zbaleny.

Na hlavnej (ak sa ide k stanici, trh je po pravej ruke) padam do lokalneho plneho podniku. Usol sa mi posledny stol.

Po jedle nakonec hlavnej kde je 711.

Kupujem kavovu coca colu. To som este nevidel. Chut nic extra.

Na stanici uz pribudli dalsi turisti.

Vlakova cata tu umyva vozne systemom co je mokre je ciste.

Vagony z nemecka (tak mi vravel clovek co som s nim kecal), dnu na stropoch fan, kozenne sedacky, ak by niekto sedel oproti mne tak dost stiesnene.

Odchadzame nacas.

Sadol som si na slnecnu stranu, tak stahujem plechovu roletu kde su pozdlzne skary, ktore sluzia ako vetranie.

Vagon skoro prazdny, krajina okolo ma uz tak moc nezaujala.

Aj vlakovych predavacov bolo malo. Iba dvaja co ponukali vodu a neaku ryzu.

Tak mensie sklamanie.

Jeden chalan (9r) isol asi 1x vlakom,tak cely happy.

To som si spomenul na dievcatko (6r) v phnom phen ked som siel v mhd z letiska. Ta tez prvy raz v modernom buse (novy ac stroj, v europe bezne), tak cela happy.

Do kanchanaburi prichadzame s meskanim 10.min

Po opusteny vlaku sa nahlim do smille frog (premenovali kvoli novemu majitelovi), chcem predbehnut turistov.

No doba sa zmenila, ludia uz vsetko bookuju cez net, uz nie je moc hladacov ubytka na mieste.

Prichadzam do ubytka.

Nuz i tu je zmena. Restika prazdna, ubytko kde som byval na vode nepristupne.

Prakticky cely stary areal obohnany plotom, kupil to niekto iny.

Ostala len restika a bocna budova.

Berem singel s fanom a share kupelkou zo 150 na 130b

Vedla mna stary anglan, co chodi do thajska vzdy na pol roka. Cul leti do kl, bo mu konci platnost pobytu.

Vravi ze pozemnny prechod od januara 2017 je razitko na 30dni.

Kontaktujem poistovnu, ze kam mam poslat doklady.

Sluzba asistent nesluzi priamo aj na nahlasenie skody, tu treba zahlasit samostatne, to vybavene rychlo, zajtra bude aktivny link kde miriam nahra vsetky potrebne doklady.

Na tu asistent sluzbu som fakt nasraty, nic poradne neporadili a ked som odmietol dve vseobcne nemocnice prestali komunikovat (email)

Ha zla sprava, necht na nohe na palci ide dole.

Vecer vybehnutie na nocny trh.

Tam kopa zradla s cenovkami.

Jeden buzik co predaval jedlo na mna pokrikoval singel singel.

Na trhu aj kopa oblecenia.

Kupujem ryzu s masom a este jeden spiz.

To zjedenie na lavicke.

Trh fajn ale smetiak nikde, tak bordel nechavam len tak pohodeny.

Z trhu po hlavnej a neakou bocnou ulickou sa napajam na turisticku ulicku maenamkwai.

Tu rozne bary, v nich bar girlls a kopa starych anglanov.

Hned som si pripadal ako na geriatrii.

Par masaznych salonov.

V 711 kupa vody. Platit kartou sa da len nad 300b co je nahovno.

Na ubytku spocitane financie a nevyzera to dobre.

Preto bookujem cez agodu dorm pri metre co ide na letisko.

Vychadza mi to teraz 155b na den. Zadna slava teda, hlavne pri tom jedle co tu je, i ked to zacina na 5b (maso na palicke).

Naklady :

Fried rice with chicken : 40b
Ferry tha prachan - wang lang : 3.5b
Maly ananas : 20b
Nudlova porkova polievka : 40b
711 : 30b (nanuk 15, coca cola coffe 0.25l 15)
3xsmiley frog, singel, fan, share kupelka : 390b
Maso, ryza : 25b
Spiz : 10b
Voda 1.5l : 13b
Heyyyy Bangkok Hostel, 8dorm, ranajku : 8.51€


Advertisement



Tot: 0.177s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.1329s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb