265.den - kanchanaburi


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi
October 20th 2018
Published: October 21st 2018
Edit Blog Post

V noci zobudenie na silny dazd, ktory pokracoval aj rano.

Ranajky teda v restike, ktora otvarala az od 10.00.

Dal som si ryzovu polievku so shrimy. Bola ok, len prilohy bolo malo, len 4ks.

Jedna stara baba, moja susedka aj s dvoma dedovcami, tez susedi, ma volali si prisadnut ale to som odmietol.

Prakticky cele doobedie len na terase, bo prsalo.

Na obed vybehnutie na vojensky cintorin odlovit kesku, to sa nepodarilo.

Pri cintorine odstavene 3busy turistov ale z vozidiel vyslo mozno tak 20ludi, ostatny fotili len cez sklo.

Ti co vysli von robili rozne pozi pri hroboch. Fakt zadny respekt.

Za cintorinom kupujem kusok kurata, to mi nasekali, dali omacku a malu ryzu.

To zjedenie v prijemnom prostredi ubytka.

Tak nakonec je vsetko po starom a da sa ist aj k rieke a na fajn zahradku kde porozkladane kresla. Tie uz maju co to za sebou ale drzia.

Relax na pontone, nasavanie obcasneho slnka, sledovanie rychloclnov co vozili turistov.

Moje ubytko z minula je furt na vode ale uz je tochu na krivo, takze dnu bude isto voda.

Ako som tak lezal, zrazu kukam do vody a tam plaval varan(?). Normalne som sa lakol, najskor, ze obri had, potom maly krokodil ale ako sa priblizoval tak zrejme varan alebo neaka taka velka jasterica.

Slnko zacalo dobre palit, presun na zahradu pod stromy.

Tu som si dlho nepolezal bo zacalo poprchat.

Nastasti tu je aj pristresok.

Tam zabookovany vylet do budapesti (2noci) a prahy (2noci) z korejku co dojde z finska. Kedze napisala, ze chce lacne ubytko a popri tom nic na vyse, bookol som dormy. 3x som sa jej pytal na predstavu o ubytku, no ani raz nepotvrdila private izbu. Nuz bude teda len vylet bez bonusu.

Este som kupil listok na bus z ba do prahy.

Prsat zacalo viac, takze rychlo presun na terasu pred izbou.

Tu som tez dlho nepobudol, bo strasna leja a vietor. Normalne dazd slahal 4m dnu do terasy.

Tak len postel.

Tu prakticky az do vecere.

Nocny trh sa nekona, bo dazd. Opat teda navsteva restiky.

Tu dost ludi, vsetko ale dochodci. Mimo jedneho zmiesaneho paru (vyzeralo to na prenajom)

Nazad na terasu, tam zas len chvilku, bo komari.

Na izbe len zbezne planovanie europy.

Cs z karlovacu mi odporucila mestecko pri rijeke, opatija.

Ubytko zacina vsak na 30€, mozno by som tam spravil daytrip.

Ono keby bolo teplo nemam s chorvatskom problem.

Nepotesili teploty ake ma cakaju po prichode. Okolo 10-15c, stokholm asi 7c.

Musim to neako prezit do 8.11, vtedy by mal dojst support zo serede do zahrebu.

Furt leje. Takto som si teda posledne dni v azii nepredstavoval.

Vodu z automatu som uz nebral, bo som mal sracku. Dovod, bud voda alebo jedlo z trhu. Dnes som teda eliminoval obe zlozky.

Jaj ten trh ma tak sere, dnes som sa chystal rozsupnut (v ramci denneho rozpoctu ovsem).

Naklady :

Ryzova polievka so shrimp : 50b (ubytko)
Kura, ryza : 40b
Voda 1.5l : 13b
Pad thai : 40b (ubytko)
Banana milk shake : 30b (ubytko)


Advertisement



Tot: 0.467s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.2327s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb