På reisefot igjen :)

Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Hua Hin
January 31st 2014
Published: January 31st 2014

I dag skal vi fortsette ferden videre, skal som nevnt tidligere ha en teknisk stopp i Bangkok Før vi fortsetter til Burma i morgen.

Vi gleder oss til å sette beina på Burumensk jord !

Forresten en ting.. Etter jul og nyttår er alle ukeblader fulle av tips om hvordan man skal gå ned i vekt. jeg har funnet den optimale kuren... Dra til Kina og spis ris med disse hersens pinnene.

Jeg og de kinesiske spisepinnene har et noe anstrengt forhold.. Vi har faktisk et skikkelig hat forhold. Prøvde ved et par anledninger å spørre etter kniv og gaffel, da ser de bare dumt deg!!

Er kinesisk nyttår i dag og det er årets høydepunkt for de innfødte 😊 Vi regner med at vi får med oss noe av feiringen i Bangkok. Vi skal holde oss godt utenfor bykjernen da det som kjent er mye opptøyer/bråk der!

31st January 2014

Gaffel
:-) Takk for atter et fin reiseksilding :-) Men du, jeg ser på deg som rimelig oppegående - og bereist! Hva med å ta med et slik sammenleggbart bestikksett som alle speidere og villmarkens sønner/døtre, med respekt for seg selv, har?? :-D Skal jeg sende deg et slik?? :-D Hils han kjekke! :-) Klemmmmer fra snølandet!

Tot: 0.04s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0223s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb