Hua Hin

Asia » Thailand » Western Thailand » Hua Hin
August 21st 2009
Published: August 21st 2009

UtsiktUtsiktUtsikt

Me har utsikt mot ett av de tri bassengaa paa Sofitel Hua Hin. Ganske fornoyd med dette bildet!
Dagen i dag starta med ei 3 timers lang busstur. Me sko te Hua Hin. Det va ein varme busstur, men naar me kom fram va det vel verdt det! Hotellet me bor paa her, Sofitel centara grand resort and villas, e et skikkelig luksushotell. Naa har me virkelig folelsen av aa ver paa bryllupsreise! Dagen har vel egentlig kun gaatt med te aa spisa, bada og slappa av. Der e 3 basseng her, og egen strandlinja te hotellet. Me provde aa bada i sjoen, men vannet der va for varmt for oss -va bedre aa kjola seg ned i badebassenget.

I kveld gikk me paa et marked her i Hua Hin. Her spiste me middag paa ein av dei lokale serveringplassene langs gataa. Det va kjempegodt, og kosta oss ikkje meir enn 20 kroner for begge to, og det va med vann og cola!

Me har tatt masse bilder, men internettforbindelsen e for trege te at me faar lasta dei opp, men det komme ittekvert.

Veret e forresten kjempebra! Ikkje sitt noge te morke skyer eller regn.

MarkedMarked
Marked

Her e me paa jakt itte litt mat!
Night marketNight market
Night market

Mye kjekt aa se paa
MiddagMiddag
Middag

Her sitte me aa spise me ein av bodene paa markedet
Nam-nam!Nam-nam!
Nam-nam!

Me spiste nuddle og omelett - begge smakte kjemegodt! Totalpris: 18,- inkludert cola og vann
Kjokken paa hjulKjokken paa hjul
Kjokken paa hjul

Her sitte kokken aa ser paa TV :)
NiceNice
Nice

Denne likte Lene veldig godt!

21st August 2009

Nei - for de mørke skyene å regnet e her! Det hørtest heilt herligt ut der dokke e! :-)) Dette må dokke nyta! Eg e litt forveden på ka dokke kjypte på markedet - det så dokke klarte å pruta ner te ca en 3-del av prisen? Eg glede meg te å se bildene når dokke får lasta de inn! :-))
21st August 2009

Blogg ja
Der va dår liv i bloggen og ja. Fine greier. Håbe dår komme någe bilder ittekvert :)
22nd August 2009

Dokke må gå på thai-boxing i Hua Hin .. d va kanonbra ... pluss på nattmarkedet...

Tot: 0.182s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb