Pieni taaao taaaaooo

May 18th 2008
Published: May 18th 2008

Jansom BayJansom BayJansom Bay

Charm Churee Villan yksityinen ranta
miiiissaaa salo sinertaa ja nuuuurmiii on kauniin vihreaa jaaa eeeeeelaaamaaa on leeeppoisaa. Pieni Taaaao Taaaooo...

Niin, kuten ehka joku saattoikin jo arvata, olemme saapuneet Koh Taon saarelle. Todella upea paikka. Siinapa oikeastaan kaikki, mita voi sanoa :D Viime yon vietimme Koh Samuilla, joka vaikutti myos ihan mielenkiintoiselta kohteelta. Tosin emme kerenneet tutustua kuin paarannan ostoskatuun ja hotelliimme, joka sijaitsi Chawengilla. Hotla oli muuten jees, mutta klo 12 viereisessa Rock-baarissa alkoi livemusiikki, joka hairitsi hieman uniamme. Smells like Teen Spirit pienella thai-savayksella ei oikein uponnut yomyohaan. Onneksi olin ottanut mukaan ear-plugit ja sain hieman eliminoitua tuota melusaastetta.

Aikomuksenamme oli ostaa molemmille Samuilta sandaalit, ja yritimme tietysti paasta mahdollisimman halvalla hankkeessamme. Noh Olli vanhana tinkijana hankki meille huippudiilit monestakin kaupasta, mutta mikaan ei riittanyt meille. Vihdoin loysimme paikan, josta olli sai sandaalit 150bht ja itse kaivoin alelaarista 50bht flipflopit. Olin ylpea halvasta ostoksestani. Viisikymmenta metria myohemmin sandaalit olivatkin jo hajalla. Mita tasta opimme: aina pihiys ei kannata 😊

Nyt olemme siis Koh Taolla ja yovymme naillanakymin 4 yota Jansom Baylla Charm Churee Villassa. Hotlalla on oma yksityinen ranta, joka on aivan upea! 10 metria rannasta alkaa koralliriutta, jonka ylla snorklailimme tanaan tovin. Saimme bungalowin aivan rannan kupeesta. Katsotaan nyt mita
auringonlaskuauringonlaskuauringonlasku

auringonlasku Koh Taolla
tasta yosta tulee, seka vessasta etta kylpparista (huom.kaksi eri huonetta) on molemmista paasy ulos, joten emmekohan saa otokkavieraita yon aikana runsaasti.

Nyt on kuitenkin aika lahtea syomaan. Ehka saan joku paiva lisattya kuvia tanne. Netti tuntuu olevan vaan torkean hidas taalla.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0327s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb