Koh Samui

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
January 25th 2010
Published: January 25th 2010

Da har vi kommet oss frem til Koh Samui. Sånne reisedager er igrunnen ganske så kjedelig... Man skal ikke så lange biten men det tar fort hele dagen.

Hotellet her er helt greit. Vi bor på bakkenivå og har egen jazzusi i vår egen lille have😊)

Noen av dere har sikkert hørt at jeg enkelt ganger er oppgitt over at Michael til tider er "litt" distre.

Vi skulle ta fly fra Utapao til Samui og når man flyr må man gjennom sikkerhetskontrollen. Dette gikk helt greit med untak at jeg hadde dyttet en cola light boks i Michael sin sekk. Men da denne ble åpnet var alt greit og vi kunne sette oss ned ved gaten for å vente på bording. Etter at vi hadde sittet en halvtimes tid så vi at sikkerhetsvaktene gikk rundt til alle passasjerene og viste frem et eller annet.... Nå de kom i området vi satt, spretter Michael opp og løp bort til sikkerhetsvakten. De søkte etter eiren til en mobiltelefon,
et par briller og en klokke!! Hvem trur dere hadde glemt igjen dette i sikkerhetskontrollen???? he-he...
Jeg har tatt høyde for at Michael kan "miste" mobilen sin og har med ekstra sim-kort som kan aktiveres ved å ta en telefon til vår mobilleverandør😊)

Her er det bra internettforbindelse så jeg skal få lagt inn noen bilder i morgen😊

Natta

1st February 2010

Hahaha
bombe:)

Tot: 0.084s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0626s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb