Rotserig feesteiland

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Phi Phi Don
July 19th 2012
Published: July 20th 2012EDIT THIS ENTRY

Wat een tegenvaller is Phi Phi!

Na een heel lange wiebelige bootrit kwamen we aan op het eiland en meteen voelde je al dat de sfeer helemaal anders was dan op Kamala. Veel meer mensen, veel luider en groffer. Denk aan Ibiza of een ander feesteiland..

Dan maar een strand gaan zoeken waar we konden zwemmen. We hebben lang moeten zoeken en wandelen en we kwamen uit op Long Beach. Prachtig mooi met grote kliffen in de verte en helder blauw water. Maar.. auw! Dat water zat vol rotsen en overal waar je je voet zette deed het pijn. Tinne heeft een stuk van haar nagel verloren en Karel had er evenmin plezier aan.. wat een rotgevoel!

's Avonds zijn we naar het strand gegaan voor de befaamde feestjes op het zand. Feesten met je voeten in het zand, luide muziek en vuurshows.. het had iets ;-) We waren er nog maar net en Karel werd al van kop tot teen gekeurd door het publiek dat louter bestond uit meisjes. Al snel begonnen ze met hem te dansen en de eerste vraag die er gesteld werd was of Tinne de zus was.. :o Toen ze wisten hoe de vork in de steel zat waren ze snel weg! ;-)

Al bij al werd het nog een gezellige avond!

Tot: 0.153s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0303s; 46; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 1; ; mem: 6.4mb