מי אמר שתאילנד זולה? :)

Published: February 14th 2007

אהלן חברים!
אנחנו עכשיו בחזרה בקראבי אחרי יום וחצי בקו-פיפי
אי מגניב לאללה... אבל מ-פ-ו-צ-ץ אנשים. כ"כ מפוצץ שחצי יום אתמול הסתובבנו בשמש עם המוצ'ילות וחיפשנו מקום לישון במחיר נורמאלי ולא מצאנו... עד שהתייאשנו ושילמנו על חדר 1700 באט!!!!! אנחנו עדיין לא מאמינים ששילמנו את המחיר הזה!
טיילנו באי בחופים שלו, עלינו לנקודת התצפית המדהימה..ראינו קצת מנזקי הצונאמי. אכלנו בננה לוטי פה, אייס T שם, ונרגענו מהחיפושים המטריפים אחרי החדר.
בערב יצאנו ואכלנו אכול כפי יכולתך.. אנשים..מזמן לא אכלתי ככה!!! מסלטים, סושי במליון סוגים, שיפודים, טונה על האש, אגרולים, פאד תאי, בשר בקר מבושל- ועד שרימפסים וצדפות על האש ותירס על האש לקינוח..ארוחת טירוף..פשוט תענוג!!!
כשסיימנו שם התחברנו לחבר'ה שפגשנו באי (ישראלים) ולמרות שהיינו עייפים מתים הלכנו לבאר לראות קרבות איגרוף. שתינו "צ'אנג" גדולה ויצאנו למועדון לרקוד עד 2 בלילה
הגענו לחדר אחרי מאנצ'יס ב7 ELEVEN והלכנו לישון.
קמנו היום בבוקר יצאנו לחוף לטייל ולצלם, אחחחח...שתפנו את העיניים כמו שצריך בשבדיות שם.
אכלנו תירס חם... שתינו קוקוס.. ולקחנו את המעבורת לקראבי בחזרה.
עכשחן אחרי מקלחת טובה... קנטאקי.. וגלידת מוקה פשוט מ-ט-ו-ר-פ-ת... אני אומר לכם כמעט נישקתי את התאחלנדית שהכינה לי אותה.. אני כותב לכם ומעדכן. עוד מעט נלך לאכול דלידת אוראו (גם אלופה!!) ולישון...מחר טסים לבנקוק וישר ממשיכים לצפון
אז יאללה בייייייייי

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0458s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb