Ko Pha-Ngan/ Ko Samui

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
August 26th 2009
Published: August 28th 2009

I dag va me paa ein arrangert "Safari-tur". Blei henta fra hotellet kl 8 om morningen, og blei sloppe av igjen kl 16.30 ca. Turen starta med frokost samen med dei andre som va med, (me va vel te samen 10 stykker paa turen) og saa reiste me te ein plass kor me fikk se elefantshow og et lite apekattshow. Ittepaa sko me reisa opp aa se paa den stysste "fossen" paa oyaa -det gleda me oss te! Faa bada i fossen og alt 😊 Men nei, skoffelsen blei store naar me kom te fossen og det bare saavidt dryppte litt vann ned fra an..Nedtur! Det skyldtes at det ikkje har regna noge her i det sista og at de faktisk tappe vann fra den fossen te bruk ronnt om paa oyaa. Ellers gikk me opp te et utskikkspunkt i den samme parken, kor me konne se utove havet og dei andre oyene. Me besokte og et kinesisk tempel og 2 veldig fine strende. Planen va at me sko snorkla paa den eine strandaa, og me provde vel paa det -men det va oveskya og litt vind, saa det gikk ikkje an aa se nogen ting nede i sjoen..

Me sko egentlig ovenatta 2 dogn paa Ko Pha-Ngan, men det va litt for lite som skjedde der, saa me sjekka ut fra hotellet for me reiste paa safarien og tok helle baaten te Ko Samui ittepaa. Her reiste me inn te ostsiaa av oyaa, og traska litt i gatene for aa finna et hotell nede med strandaa -der va mye aa velga mellom! Me fant oss et fint og relativt rimelig hotell her. Resten av dagen brukte me bare te aa slappa av og orientera oss litt. Spiste middag paa strandaa og gikk litt i gatene. Og det stemte det me hadde lest om strandaa, den va veldig fine! Gatene va kjekke aa gaa ronnt i, mye som skjedde! 😊

Tot: 0.045s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0264s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb