At lege turist i Sydthailand og Kuala Lumpur


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
November 2nd 2008
Published: November 6th 2008
Edit Blog Post

Jeg brugte 9 dage sammen med en tosset ohioaner paa Ko Pha Ngan. Vi startede dagene med morgenmad; Sam Song rom&cola og et spil pool - cirka klokken 16.00. . Der var strandfester og vi var til halvmaanefest og det var vist det. Jeg fik en flot souvenir - paa stranden havde de et 6 meter langt reb med ild i , som de brugte som sjippetov.. "verdens bedste ide, hvorfor har jeg ikke taenkt paa det foer" naar jeg at taenke inden jeg hoppper ind, men de vaelger saa at svinge hurtigere og hurtigere og til sidst falder jeg henover rebet.. - Derfor har jeg nu et flot rebformet ar henover min mave! Efter Ko Pha Ngan tog jeg til Krabi og en naerliggende oe, hvor man kunne klatre klipper.. Det var rigtig fedt og jeg naaede op i 30 meters hoejde hvorefter jeg blev rapellet ned.. Billederne er alle derfra, jeg havde nemlig ikke noget batteri paa Ko Pha Ngang, og det var for uoverskueligt at koebe.. Ham den anden fyr er fra Canada , han skal ogsaa arbejde omkring Perth, saa kan vaere at han bliver biperson i videre eventyr..
Naah, men det hele var meget dyrt og turistet og jeg har besluttet mig for at jeg ikke kan lide israelere. Tag til sydthailand og find ud af hvorfor. Nej egentlig - lad vaere med det og tag til Myanmar i stedet!

Fra Krabi tog jeg med Airasia direkte til Kuala Lumpur i Malaysia. I KL moedtes jeg med en ven fra Mulernes som tog mig med ud og wakeboarde. Det var virkelig fedt, naesten ligesom at staa paa snowboard, saa det er ikke sidste gang jeg proever det.. Om aftenen tog vi paa en fashionabel club der laa paa 40'ende etage. Stedet havde et plexiglas-pissoir saa man kunne staa og nyde skylinen imens man pissede (faktisk foeltes det lidt som at man pissede paa Petronas Towers -to bygninger der er 452m hoeje!). Det kunne jeg godt lide. Udsigten over KL centrum er sindssygt imponerende med kaempe skyskrabere der kaemper om opmaerksomhed. Klubben var saadan et rooftop-sted hvor man tuller rundt om poolen og smalltalker. Paa et tidspunkt stod jeg og snakkede om brilledesign med en CEO fra et eller andet kaempestort flyselskab. Noget af en kontrast fra nogen af de tidligere oplevelser, men det er de ting der goer det saa fedt at rejse. Man moeder vidt forskellige mennesker og hver dag indeholder kaempe konstraster. . Lige nu sidder jeg 5 timer foer mit fly til Australien. Det er noget af et vendepunkt, jeg ved egentlig ikke saadan helt hvad jeg skal goere naar jeg kommer til Perth klokken 12 i nat.. Saa jah, naeste opdatering bliver naar jeg har fundet en by at bo i, et sted at arbejde, sandsynligvis koebt kitesurfing-gear og maaske en bil. Naah ja - sommeren er lige startet i vestaustralien. Saa imens i kaemper jer gennem sludregn i moerke kolde Danmark er jeg ude og surfe ud for blaendende sandstrande. muhaha. Godtnok sammen med hvidhajer, men stadigvaek... Jeg vil ogsaa gerne undskylde for alle de pretentioese engelske udtryk jeg har smidt ind den her gang - men helt aerligt -hvordan oversaetter man rooftop? "Klubben var saadan et tagryg-sted/hustag-sted/sted paa toppen af et hus..




Additional photos below
Photos: 34, Displayed: 24


Advertisement



7th November 2008

Hey søren:) Det lyder rigtig fest, bortset fra det der ild-kys:S men kan da være pigerne syntes det er rigtig maskulint;) hehe... Glæder mig til at høre fra Australien.. og du har ganske ret,, Det regner og blæssssser og jeg GIder snart ikk det regn mere!

Tot: 0.126s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0645s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb