Koh Phangan - Full moon party

Asia » Thailand » Koh Phangan By beach_girl
April 7th 2007
Inga
Dnes je presne 5 mesiacov od kedy som zacala cestovat :-) Na juhu Thajska sme najskor prisli ostrov Koh Phangan ostrov kde sme absolvovali uzasnu Full moon party ktorej sa kazdy mesiac pri splne mesiaca zucastnuje par tisic ludi z celeho sveta - kona sa na plazi na piesku. Party obycajne konci okolo 11:00 rano - na plazi su flase z predchadzajucej noci - par ludi este spi na plazi - totalne vycerpani... Co sa tyka chalanov skoro vsetci tam boli bez triciek a mali nahrdelniky z kvetov - pomalovani farbami co svietia v tme - ja a kamosky sme si par krat zabudli zatvorit usta ked sa popri nas prehnala vacsia skupinka :o) Par dni sme na Koh Phangan zostali a teraz sme uz ako som uz spominala v predchadzajucom blogu na krasnom ostrove Ko Tao ktory je znamy krystalovo cistou vodou s vybornou viditelnostou - idealny pre potapanie a snorklovanie.

Tot: 0.588s; Tpl: 0.043s; cc: 28; qc: 162; dbt: 0.3679s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb