nieuwjaar on the beach

January 1st 2007
Published: January 7th 2007

chillychillychilly

en vooral niet teveel bewegen, dat is gevaarlijk in die hitte
Sawaydee-krab en sawaydee-kaah!!
gelukkig nieuwjaar!
Wel een beetje te laat, maar het duurde effie om de boodschap tot in belgie te krijgen.
We hebben, veel langer dan voorzien, 11 dagen op koh lanta doorgebracht. Zeer druk bezig wel altijd, op strand liggen, naar de zee sleffen, effe erin duiken, terug sleffen, ietske eten, brommerke rijden (bart, cis, jawel, ik heb met vallen en opstaan met vitessen leren brommeren, er was wel geen koppeling aan, maar dat is slechts de volgende stap) naar ander strand, gaan liggen, naar de zee sleffen, etc...
En daartussen een paar keer gaan duiken natuurlijk. We zijn drie keer naar dezelfde plek gaan duiken (hin daeng), want daar waren de condities duidelijk het beste in de buuurt. Dat zijn twee onderwaterrotsen in het midden van de zee (4 u met de boot heen en 4u terug), en daar komt alle vis op af, dus der zit heeel veel vis: tonijn, barracudas, octopussen, vele scholen kleinere vissen, luipaardhaaien-ongevaarlijk-, etc... Dus we waren content: dagje duiken, dagje strand, dagje duiken...
We hebben dan ook nieuwjaar gevierd op het strand, met enkele mensen die we daar hebben leren kennen (enkele belgen, nederlanders, turken, en zweden), heel op het gemak allemaal.
zonsondergangzonsondergangzonsondergang

vanop de duik-boot, na een hard dagje duiken
Wat daar ook heel mooi was, was dat ze op het strand allemaal grote lampionnen de lucht inlieten, en op den duur is de hemel vol lichtjes boven het strand, tussen het vele vuurwerk door. De moeite!
pe

zware jongenszware jongens
zware jongens

samen met leon (nederlander) de dagelijkse stretching aan het doen
volle maanvolle maan
volle maan

op koh lanta.
duikeuh!!duikeuh!!
duikeuh!!

klaar voor het aquarium-gevoel
kiekeboo!kiekeboo!
kiekeboo!

giant murray eel tussen de rotsen
jawsjaws
jaws

leopard-shark doet een dutje
heppi nieuwjaar!heppi nieuwjaar!
heppi nieuwjaar!

bar-hopping op het strand!

Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.0387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb