12.07.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
December 7th 2007
Published: December 7th 2007
Edit Blog Post

hali
mindjart otthon leszek, de van 3 oram a gep indulasaig, amit el kell ussek itt bangkokban, uh irok ide. szoval ott tartottam, hogy chiang maiban vagyok.
masnap reggel kicsit korabban keltunk, de eleg nehez volt felkelni, meg en sajnos jol megfaztam a trekking turan, szoval tiszta taknyos vagyok, eleg rossz dehat majdcsak meggyogyulok otthon. szoval reggeli megint robogora pattantunk es elindultunk chiang mai souvenir utcajab, ahol mindenfelet lehet kepni, tobbek kozt thai selymet, meg van ott egy hely, ahol ilyen kis (es nagy) esernyoket gyartanak kezzel. az egesz borzasztoan turistas volt, meg draga, meg meleg volt, de az esernyokeszito hely az erdekes volt. hat itt ogyelegtunk egesz nap. aztan 4kor vissza a szallasunkra mert jott ertem a taxi hogy kividyen a repterre, mert azzal jottem vissza bangkokba (a 12 oras vonatut helyett). na, szepen idoben kierek a repterre, majd becsekkolasnal a holgy mosolyogva keri az utlevelemet, mire en mosolyogva elovettem...volna, de ekkor arcomra fagyott a mosoly, ugyanis utlevel sehol. lazas kutatas a pici agyamban, hogy ugyan hol is lehet. na, nemsokara ra is jottem, hogy bizony azt otthoagytam letetben a robogokolcsonzonel. es meg mindig ott van. nekem meg van 25 percem hogy becsekkoljak. na szep. nem kell szepiteni, tenyleg enyire rovid az eszem neha. na lenyeg a lenyeg, telefonaltam laetitianak, hogy azonnal szedje ossze az utlevelemet a kolcsonzonel, majd uljon tuk tukba es repuljon ki a repterre (mondanom se kell pentek delutan leven hatalmas dugo volt...). na, becsekkolas elott 3 perccel be is futott, de kozben azert 3x agyhugykovet kaptam...szoval happy end van, elertem a gepet, 1 ora mulva mar bangkokban voltam, feszalltam egy buszra, hogy behozzon a belvarosba, na az viszont kb 2 ora volt, mert itt is hatalmas dugo volt. de azert szerencsesen megerkeztem a korhazba, osszeszedtem a cuccomat es elkezdtem pakolni, ami nem volt egyszeru dolog, remelem atmegyek a sulyellenorzesen...kcsit sok dolgot vasarolgattam ossze 😊 na szval mar csak par ora es otthon leszek. 😊))) nem irok vmi okos bolcsesseget a vegere, azt majd mindenkinek eloben 😊
pusz nektek

Advertisement



Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb