Pattayalle

Asia » Thailand » Central Thailand » Jomtien
December 16th 2012
Published: December 17th 2012

Valvoin taas yöllä pitkään. Jukka otti aamulla hyvän kuvan. Valitettavasti hän unohti ottaa mukaan matkalle piuhan, jolla saa siirrettyä kuvia tietokoneelle, joten saan hänen ottamansa kuvat vasta jälkikäteen.

Nyt juna ei ollutkaan paljon myöhässä. Haimme korvauksen vaunutason laskusta, otimme rautatieasemalla kahvin ja donitsin. Metrolla ja Sky Trainilla bussiasemalle. Olimme siellä klo 7.55 ja saimme paikat klo 8.00 lähtevään Pattayan bussiin. Matka ilmastoidussa bussissa kesti 2 tuntia. Tinkasimme lavataksikyydin Jomtienille 100 bahtiin. Samassa kyydissä olleet tsekit maksoivat paljon lyhyemmästä matkasta 150 bahtia.

Majoittuminen hotelliin. Puolilta päivin aamiaislounas, päiväunet klo 13 - 17. Illemmalla olikin sitten jo siedettävämpi lämpötila. Pyörin Jomtienillä enkä lähtenyt käymään Pattayalla lainkaan.

Tot: 0.085s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb