100.den - BKK


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 15th 2012
Published: March 28th 2013
Edit Blog Post

Dnes je to sto dni mimo domova,paradne cislo,bohuzial den dopadol nahovno.
Spanok az do 9/15, dobry zaciatok s chicken fried rice, neskor izraelci a ich free net,zaplatenie dalsieho dna v ubytku,do Central GH uz nejdem,na dve noci sa mi uz nechce stahovat.

Po tomto vsetko som sa opat zastavil v tur.info na KSR,zistil bus do leteckeho muzea a vybral sa na zastavku k democrati monumentu.Tu som cakal na 59. Prisla az po 20.minutach. Nastupil som,oznamil zastavku kde ma maju vyhodit a siel. Bus ma vyhodil na letisku Don Muang. Hlavne,ze som sprievodcovi hovoril a este aj ukazoval na mape aby ma vyhodil blizko muzea.

GPS oznamuje 6km slapania,ok pohodicka. Ha lenze ma to navigovalo cez vojensku zakladnu,tu ma vojak nechcel pustit dalej,hlavne,ze auta tade chodili v pohode. Mam si zobrat taxi. Kukam na GPS,dalsia cesta je dost velka obchadzka,treba obist cele letisko. Pobral som sa na blizku krizovatku,lenze som po ceste zakopol o obrubnik a trochu si narazil palec. Sadam na zastavku,akurat ide bus 39,tak to serem a nasadam na nho,nech ma odveze nazad. Mal som si lepsie zisiti spoje k letisku,zbytocne som sa previezol.

Vystupujem na mega trhu Chatuchak. Dopijam vodu,bohuzial ziadny vodomat na doplnenie nevidim,tak flasu zahadzujem. Najskor sa prechadzam blizkym Chatuchak parkom. Vela ludi tu piknikuje, resp.len relaxuju. je tu zakaz fajcenia. Jeden zapadniar tu fajci,hned k nemu pribieha policajt a napomina ho s usmevom a bez pokuty.

Hladam kesky co su tu,jednu som nenasiel,druhu s napovedou.

Pytam sa kde je tu bus terminal Mo Chit,odtialto chodia busy do Ubon Ratchathani a odtial je to uz na skok do Laosu,kazdy ma posiela inde. Idem podla rady policajta,nenachadam to. Tak nist ceny zistim cez net.

Vraciam sa cez park do mega trhu,miliony stankov,uplne obrovske to tu je.Obleky, tricka,kabelky,batohy,knihy, suveniry,jedlo,proste vsetko tu je. Su tu aj obchodiky,ktore vam zabalia balik a poslu to domov. Uplne komplet sluzby.
No ale futbalove dresy tu nenachadzam,kupujem teda aspon klucenky voodoo babiky,bububu. Dal som si tu melonovy sejk,nic moc,este jedlo na palicke. To je tu predrazene,ostatne ceny v pohode ale za lacno sa da nakupit ak sa bere velke mnozstvo. Uz ma to tu nebavi, tak skacem na 39 a idem domov.

Toto cislo mi opat odporucili domaci,sprievodca zas nechape rozdiel medzi Democrati a Victory monumentom. Tak ma vyhadzuje pri tom druhom menovanom.
Tak nist aspon sa tu najem,bo som fakt hladny. Davam si nudle s vajcom. Po jedle a prejdeny 500m,chytam bus k DM,zas to nechapu,musim si zistit ako sa ta zastavka vola v ich reci.

Na radu spolucestujuceho vystupujem pri Wat Ratchanadda. Kusok dalej je neake vystupenie. Thajky spievaju a tancuju na mini podiu. Po ulici su kreslici,co vas nakreslia,kopa fotografov co foti nocnu ulicu. Natacaju tu aj neaky amatersky film. Dve deti napadaju jedno dieta a biju ho,no je to len film. Prechadzam sa po ulici, odbocujem do bocnej ulicky. Davam si tu maso na palicke. V 711 kupujem vodku a pivo. Sa tu zo mna stava alkoholik. Cestou do ubytka este cestujem pukance.

Na ubytku skypujem z mami. Fuha pukance sa minuli a pivo tez,chytil som slinu,idem pre dalsie.Potom rychla sprcha,pranie ponoziek a zas mam chut na dalsie pivo,ale uz nejdem,stacilo.

Na mega trhu bola kopa bielych. Jaj skoda,ze nemam miesto v batohu,zas som chcel kopu veci pokupit. Rozmyslal som,ze kupim 100ks voodoo panakov na kluc a potom ich doma popredam. Zisk by bol 75 euro.

Zajtra len net a pozbieranie blizkych kesiek,je ich tu kopa.

naklady

ryza,kur.maso - 35b
ubytko sweety GH - 140b
bus 59 Dm - Don Muang - 23b
bus 39 Don Muang - Chatuchak park - 16b
melonovy sejk - 20b
bus 39 Chatuchak park - VM - 11b
maso na palicke - 10b
bus 79 VM - DM - 14b
maso na palicke 5x + ryza - 30b
711 - 68b
pukance - 10b
pivo - 45b
nudle s vajcom - 30b
suveniry - 40b
obal na fotak - 10b

fotky
http://min.us/miCXQccTlX4t7

Advertisement



Tot: 0.042s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0186s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb