Thailand


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 2nd 2010
Published: December 9th 2010
Edit Blog Post

Wat je hoort over Bangkok: Hectisch! Maar na Mumbai viel dit allemaal wel mee 😊 Veel tuktuk's, brommertjes en eten, heel veel eten. mmmh..spring rolls, sticky rice with mago en de lekkerste noodles met tofu die ik ooit gegeten heb^^ voor de sprinkhanen heb ik echter gepast :p
Bangkok is een fijne stad en het eten is gewoonweg geweldig! Maar aangezien ik nog altijd niet deftig kon stappen besloot ik hier nog maar eens naar het ziekenhuis te gaan. Het ziekenhuis in Bangkok is wat je verwacht van een ziekenhuis, witte muren, dokters in lange jassen..alleen de verpleegsters waren wat anders..korte rokjes en hakken! :p
Hier hebben ze dus wel een X-ray van mijn voet genomen en maar goed ook want mijn enkel bleek gebroken te zijn. Dit is dus wel een grote tegenslag.
eind conclusie van mijn trainhopping: 5 weken plaaster!

Vanaf nu dus rustig aan..na 5dagen rust in Bangkok en wennen aan het idee dat ik vanaf nu dus met een plaaster rondloop, had ik het er wel gezien.

Maar aangezien het in het zuiden nog steeds aan het regenen is, zal mijn rust plaatsvinden in Chiang Mai.

Geen foto's van Bangkok aangezien ik lastig was omdat ik een plaaster moest dragen :p
Maar we vieren nieuwjaar in Bangkok dus foto's volgen 😉


Advertisement



Tot: 0.083s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0638s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb