First impressions

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
July 27th 2009
Published: July 26th 2009

First impressionsFirst impressionsFirst impressions

Endelig rejseklar og sammen!
Kære savnede venner

Rejsen gik over al forventning, Nina synes flyturen med Thai airways var overdådig luksus, mens Tor var forvent efter sit grønlandseventyr. Selve flyturen tog omkring 11 timer, og vi var fremme kl 6 lokal tid. Fra luftavnen oplevede vi for alvor Bangkoks tunge trafik, men kom fint og billigt frem med pink taxa.

Ved vort koralfarvede hotel blev vi vist til hen til fint værelse hvor hele farvepaletten har været i brug! Værelset er 60m2, med tekøkken, stue, soveværelse, bad samt 2 balkoner. Vi har udsigt til naboens pool og noget af byen. Dog bor vi ikke i centrum, men hotellet tilbyder gratis Tuk-Tuk service til metrostationen. Ydermere har hotellet fin, billig restaurant, pool, fitnesscenter og vaskeri.

Netop nu oplever vi det første skybrud og roomservice-funktionen bliver aktivt benyttet. Vi powershopper thaimad: nudler, ris, tigerrejer, forårsruller, suppe og stegte grøntsager til den nette sum af 27 kr. Dog måtte vi i går opgive at færdiggøre måltid efter bestillingen under menupunktet Hot'n'Spicy viste sig at kræve flere tårer end som så. Ellers har har vi bare investeret i lidt eksotisk frugt: melon, papaya, kokosnød og pomelo!

Nu kommer roomservice!

/T & N

First impressionsFirst impressions
First impressions

første thaimad

Tot: 0.039s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0219s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb