11.20.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 21st 2007
Published: November 21st 2007
Edit Blog Post

hello!
ma délelőtt a kórházban voltam, aztán ettem egy fincsi tészta-levest a piacon, meg kószáltam kicsit, majd 1re visszamantem, de nem történt semmi 3ig, akkor beültünk egy alőadásra, amit professor Niphon tartott a fejfájásról rezidenseknek, állítólag ő felállított egy skroke-scale-t, én nem tudom, de majd utána fogok nézni. mindensetre híresneurológus, ő kezelte a királyt is. szóval az előadás thaiul volt, de a ppt angolul, uh egész jól értettem, hogy miről van szó. de vicces volt, mert jó nagy előadó, elég sötét, meg ezerrel megy a légkondi, kicsit kapar is torkom, de nem ez a lényeg, hanem hogy a rezidensek fele aludt, olyan aranyosak voltak, ahogy dülöngéltek jobbra-balra...bevallom én is eléggé álmos voltam, de nagy nehezen ébren maradtam. szerintem front van vagy ilyesmi, mert állandóan tök álmos vagyok. aztán f5kor jöttem el, de minden múzeum 5kor zár, uh lemondtam a városnézésről és itthon tervezgettem az utazást, nem sokra jutottam mondjuk. majd alakul. aztán este sokat beszéltem wolffal, az jó volt!!
puszi

Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb