11.09.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 9th 2007
Published: November 9th 2007
Edit Blog Post

sziasztok!
megint ugyanaz: 7-tol 7ig bent, vizit alatt talgatom, hogy mirol beszelnek, tanulgatok, beszelgetek veluk, szoval nem sok ertelmes...mar ugy erttem az ertelmes, ha beszelgetek veluk csak altalaban nagyon elfoglaltak. delben a piacon vettem vmi kajat, nem tudom mi volt az, de finom volt. meg dragon egget, ami egy gyumolcs, az allaga kb mint a sargadinnyenek, a szine ciklamen es kis fekete magok vannak benne, az ize meg semmi kulonos...meg vettem meg egy desszertet, amit bevittem a korhazba a tobbieknek, kep is van rola, azt hinnetek, hogy gumicukor, de persze nem az, hanem csak a kulseje ilyen szines-mazas, belul valamifele babbol keszult massza van, amit leginkabb a gesztenyepurehez tudnek hasonlitani, mindenestre nagyon finom!! es a piacon egy tucat gyogyszeresszel vonultunk, ok kalauzoltak, nagyon helyesek voltak....delutan megint acsorgas, unatkozas, aztan este 7kor Wut elhivott bedmintonozni vagy mi, amit nem tudtam, hogy tollaslabdat jelent, de orommel mentem es tollasoztunk kicsit, egy egesz nagy epuletuk van sportolasra, ja, en meg a teniszpalyaval szemben lakom...naszoval Wut egy 4. eves orvostanhallgato aki az osztalyon van gyakorlaton es tollasozas utan elmentunk vacsizni, errol egy kisse sotet kep is van. aztan mar itthon vagyok es nagyon almos vagyok uh joejt mindenkinek, meg akartam irni csomo mindenrol, de nem birok...
pusz


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0603s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb