That's right


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
April 12th 2007
Published: April 12th 2007
Edit Blog Post

Det har blitt to dager i Bangkok. Fra flyplassen, tok jeg taxi inn til Bangkok sammen med to irske gutter jeg kom i prat med. Vi skulle moetes igjen paa kvelden. Ved hostellet kom jeg i snakk med en thailender, som resulterte i at jeg ble ytterst sen.
Saa moetet med de to irske guttene, skjedde aldri.
Ja, altsaa; fordi jeg var sen, saaklart.
Gikk opp og ned Khao San rd hele 6 ganger tilsammen, i haap om aa finne disse to kara.
Det gjorde jeg ikke.
Kom istedet i prat med svenske Andreas. Jeg spurte etterhvert: - Do you want to spend some time with me?
Jeg var desperat og ensom. Liksom. Haha
Men: Vi hadde det topp!
SKal legge ut bilder paa facebook snart.
Foroevrig virker ikke minnebrikkekortleseren jeg tok med meg.
Kjoepte den paa LIDL, saa ingen overraskelse, ass.


I dag sov jeg til kl 15 nesten. Hahaha.
For de som tror dagen dermed ble oedelagt; think again.Jeg har vaert paa thai strippeclub.
Weeeeeee
De kostet meg ikke faa kroner, gitt.
Og du verden , saa mange venner jeg fikk, som jeg maatte betale drinker for. Skal legge ut video om en maaned.

Akkurat naa staar det en engelsk herre og snakker med meg, saa jeg avslutter. Men more to come.
By the way> I morgen er det Laos.
Det blir deilig aa komme vekk fra Bangkok.

Bang bang kok kok. Mohohaha

Ellers har jeg det bra. Har fisi masse.

Advertisement



12th April 2007

Unikum
Ja, jeg visste det fra før, men jeg må si det likevel: Det finnes bare én som deg, Lindis Solvang!!!! Keep the journals coming! Dette er topp!! Håper reisen gikk bra. Det er i alle fall positivt at du kom vel frem. Og når det gjelder de irske guttene: De var vel de eneste som ble overrasket over at du kom for sent..... Mhoahoahoahoa! (Min mest ondskapsfulle latter.) Klem!!!
12th April 2007

God tur
Hei Lindis god tur skal bli gøy å følge med på reisen din. Ser ut som du allerede er igen med å knyte netverk. Kos deg. Her hjemme skinner vår sola og vi nyter av vårblomster og leser i avia om innvasjon av morder sniler så det er best å slappe av i solveggen nå, før vi må gå med bøyd rygg å plukke sniler ha en fin tur hilsen Live
13th April 2007

Hælgen is speaking
Hei Lindis! Morro å høre fra deg i Bankbok!!. Er litt usikker på om du holdt på med fisingen på strippeklubben - i så tilfelle er det jo kanskje ikke rart at du måtte betale for drinkene. PS du glemte de nye skiene dine hjemme, har du fått lånt deg noen? Landet er vel fult av ski-a-muslimer. Hælgen
15th April 2007

Helge
Hahaha! Saa ikke meldingen din foer naa. You're cool, dude! Hahaha. Skiamuslimer. :D Forresten har jeg ikke statt paa ski eller skiamuslimer i aar.

Tot: 0.175s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb