JOEPIE!!!!

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
March 10th 2007
Published: March 10th 2007

JOEPIEE!!! Manon heeft haar visum!!!

Na 2 dagen mailen met ambassades, bellen met het vliegveld, op bezoek bij ambassade in Bangkok, werd ons verteld dat we waarschijnlijk een week moesten wachten tot we iets over Manon d'r visum zouden horen.
De X-ray foto's die in Bangkok gemaakt waren, moesten eerst worden opgestuurd naar Australie. Alleen de ambassade in Australie zou toestemming kunnen geven voor het visum.

Dat was balen! We dachten er al over om maar weer een relaxt eilandje op te zoeken, om daar op het visum te wachten.

Maar gelukkig met hulp van Manon's vader en de bereidwilligheid van onze contactpersoon van de Australische ambassade in Berlijn, werden wij vandaag verblijd met het bericht dat het visum was toegekend!!!

We zitten vandaag helaas niet op he vliegtuig zoals we gehoopt hadden, maar zondag zal dat zeker wel het geval zijn!!!
We vliegen a.s. zondag om 14:45 uur (lokale tijd) van Bangkok via Taipei naar Sydney!!!
ALLWAYS KEEP THE GOOD SPIRIT UP!

Nu kunnen we nog even twee dagen zonder stress genieten van Bangkok, dat stiekum steeds mooier wordt

Eergisteravond waren we in een klein parkje vlakbij ons guesthouse. Het was geweldig om te zien. Er waren allemaal kunstenaars, tekenaars, baltovenaars, het leek het Vondelpark wel . Ook was er een grote openbare aerobics sessie. Een mannetje stond met twee enorme boxen allerlei oefeningen op muziek te doen. En er waren wel 100 mensen die hem (allen in sportkleding) na stonden te doen. Geweldig!

Gister zijn we na ons bezoek aan de ambassade met de Skytrain naar het Lumpini Park gegaan. Een mooi groot park tenmidden van het drukke Bangkok. Waar we lekker in het gras aan het water hebben liggen chillen.
Daarna onze wandeltocht vervolgt, door het park, LANGS Snake Farm en wederom een hoop tempeltjes naar de grote rivier. Vanaf daar hebben we een taxi-boot langs dure hotels en Wat Arun (tempel of Dawn (zie foto's) teruggenomen naar Khao San Road, waar we heerlijk bij ons guesthouse gegeten hebben en wederom een cocktailtje gedronken!!!

En dat zal anavond weer het geval zijn! Want we hebben wat te vieren!!!

Oz here we come!

Tot: 0.196s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb