Potáp?ní


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
June 11th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 33.4034, 126.251

Tak konečně je to tu. Ráno po probuzení balim, ale věci si nechávám v pokoji a vyrážím tak, abych se ještě stihnul nasnídat. Nakonec se mi dokonce daří sehnat na co mám chuť a dobře najezen si to směřuji k dive centru. Už na ulici potkávám Ralpha, německého majitele dive centra a instruktora, se kterým se dnes mám potápět. Vede mě dovnitř, kde už čekají další dva kluci cca mého věku. Tim a Martin jsou kluci z německa, ale všichni mluví dobře anglicky, takže snad nebude celý den jen ticho. Vyplňuji potřebné papíry, zkouším věci a už máme zabaleno a nakládáme věci do auta. Ještě probíráme kam se pojedeme potápět a vyrážíme do přístavu. Tady nakonec trávíme docela dost dlouhou chvíli, protože nám nepřijíždí loď a nakonec Ralph zjišťuje, že telefon zapoměl na základně, takže se pro něj vrací a my čekáme přístavu. Nakonec přijíždí i s telefonem a současně přijíždí i loď s tím, že se máme přesunout na druhou stranu přístavu. Když už jsme konečně tedy nalezli jeden druhého, nakládáme věci na loď a ještě trochu měníme cíl naší plavby, protože jsou silné vlny a proudy. Jedeme na malý ostrůvek nedaleko a necháváme se vyložit v malé zátoce. Po vyložení všech věcí loď odplouvá a nechává nás tam jako trosečníky 😊... Rychlé rozdělení týmů, kluci spolu a já s Ralphem, a už si strojíme láhve a sebe do neoprenu. Probíhá breefing, kde se domlouváme co a jak pod vodou, budy-check a už skáču do vody a ostatní za mnou. Během prvního ponoru se potápíme podél stěny ostrůvku jakoby napravo ze zátoky v hloubce cca 20m. Voda má nakonec poměrně příjemných 20st.. Ponor je to hezký. Měkké koráli, rybky, ropušnice a nějácí plži a mlži 😊. Po vynoření si dáváme pauzičku a občerstvení, které nám Ralph ráno koupil v Paris Baguette. Během pauzy jsem si všimnul, že kousek od ostrova je malé mořské molo a u něho kotví ponorka, která se každou půlhodinku potápí s turisty. Napadlo mě, že by to mohla být super kompenzace pro Marťu, které bylo moc líto, že se potápět se mnou nemůže. Dále si strojíme druhou láhev a jdeme na druhý ponor, tentokrát doleva ze zátoky. Tenhle ponor je fakt super. Moc krásné koráli, všude spousty rybiček, které se schovávají do řas. Rybičky jsou všude kolem a je to fakt nádherné. Nejhezčí ponor, jaký jsem zatím asi měl. Po vynoření mám moc dobrý pocit z toho co jsme viděli. Opravdu jsem si to užil. Balíme věci a čekáme na odvoz, který přijíždí za nedlouho. Pak přeládáme věci do auta a vracíme se na základnu ošetřit vybavení a hlavně zapsat ponory. Pak se už s díky loučím a jdu se na internet domluvit s Marťou na dalších dnech. Nakonec se domlouváme tak, že se sejdeme v jejím guesthousu, který je přímo na pláži a další den si půjčíme auto. Vracím se tedy pro věci a pak jdu na autobus. Na terminálu je malinko jazyková bariéra, která mi zcela nedovoluje zjistit, jakže to vlastně s busy je. Nekonec mi pomáhá jeden mladík kupující si lístek. Tedy ještě s pomocí někoho na telefonu 😊. Každopádně po delší době čekání nasedám na bus, který mě odváží na nový terminál a tam už konečně přesedám na bus až na onu pláž. Mezi tím mi Marťa rezervuje ubytování a pak i vítá před guesthousem. Ubytovávám se a jdeme si zaplavat. Po plavání sprcha a k večeři hamburger... obří hamburger! Tedy jen jeho půlka a k tomu grilovaná křidélka. K večeři samozřejmě nesmí chybět pivo. Po jídle ještě romantická procházka na pláž a návrat na pokoje.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.141s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0333s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb