192.den - soul (bicyklovanie)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 8th 2018
Published: August 11th 2018
Edit Blog Post

Skory budicek uz o 6.30 a smer metro stanica Oksu Station.

Pipam kartu, robim jednu zmenu linku a cca po 45min som na mieste.

Do stretka mam este pol hodinku.

Okolie nic moc, len prekvapili polievajuce auta uz takto skoro.

Polievali cestu, bo teplo je svina.

V 711 kelinkova polievka.

Na stanici kochanie sa korejkami ale ocny kontakt neopatovali. Zrejme klasika ako ostatne sikmooke hlavne mesta. Kazdy sa stara len o seba a na okolie nereaguje.

Prichadza cs, ideme cez cestu kde je free pozicovna bicyklov.

Vypisujem lajstro, ako adresu davam cs adresu. Zalohu nechavam moj druhy pas, vyberam si stroj a mozme zacat sportovat.

Free bicykel je gratis na 3hodiny, dotuje to mesto.

Ideme cyklotrasou popri spinavej rieke Hangang.

Cyklotrasa velmi dobra, kopa cyklistov.

Popri su outdoor telocvicne ale moc ludi tu necvici.

Prechadzame mostom na druhu stranu rieky, ranajky si davame v parku (nazov neviem).

Cs mi dava broskynu, dost velku.

Som myslel, ze na ranajky si pojdeme niekde sadnut. Este, ze som mal kelinkovu polivku.

Zhruba po 2.5hod ukoncujeme fajn cyklistiku.

Odporucam sa len tak povozit popri rieke, obcas fajn vyhlady.

S cs dohadujem program na zajtra, pojdeme do kina na mama mia 2, ide aj s friends (pohlavie neviem)

Cs appka opat funguje a mam stretko s dvoma babami blizko The National Museum of Korea.

Jasne, ze ich nemozem najst, nastasti sa mi dari najst free wifi a vyzdvihuju ma pri exite z metra.

Domaca tehotna cs, byva v jakarte s manzelom, singapurcanka prisla do soulu pracovat.

Sing furt melie o alkohole.

Hladanie jedla je nad nase sili, bud zavrete alebo plno. Kupujem teda plnenu ryzu a ideme do parku k rieke.

Vonku mega teplo. Sing chcela ist bicyklovat ale kvoli teplu je pozicovna zavreta.

Ja a sing popijame pivo, tehotna len ticho zavidi.

Pred teplom sa skovavame do obrovskeho 3podlazneho muzea.

Je free avsak specialna vystava je spoplatnena. Vystava sa tyka kolumbie. Toto je znamenie.

Po muzeu sa neda chodit s jedlom a pijatikou. Sing teda vsetko dava do skrinky.

Sing evidentne toto nebavi, by len chlastala.

Muzeum fajn, kopa exponatov.

Pri muzeu je fajn zahrada, dokonca aj mini vodopad. Fakt parada, len to skurvene teplo.

Parkujeme do velmi stylovej kaviarnicky. Sing mi plati zakusok, tehotna kapucino.

Pre sing je tu vsetko lacne.

Sing sa odpaja, ma chlastacie stretko s kamosmi. Fakt jej kazda tretia myslienka bola vzdy o alkohole. Je cinskeho povodu ale cinanov neznasa.

Tehotna spusta monolog o svojom bratovy. Sa asi potrebovala vyrozpravat, bo podla toho co som pochopil s manzelom to ma take seliake.

Potvrdzuje mi, ze korejci su alko narod.

Po rozlucke smerujem s jednym prestupom k world cup stadium.

Dnes je football day ale len poharovy zapas, tak moc od toho neocakavam.

Stadion je obrovsky, je tu supermarket. Ten navstivujem a davam si tu jedlo.

Konecne vidim ludi aj v dresoch. Tak zistujem ci sa da ist na stadion s pivom. Prvy nehovoria ang, dalsi vraj pohoda len to treba mat v igelitke.

Kupujem teda palivo a smer vstup.

Nikde ziadne znacenie, vybral som sa zlim smerom, po spytani vsak nachadzam vstup.

Vonku par stankov s jedlom, fanshop a ludi nikde.

Listky sa predavaju na poschodi, smeruju ma tam fans.

Kupujem najlacnejsi, do kotla.

Pred vstupom sa dalo vyfotit s maskotom resp zakopat si s loptou.

Kontrola ziadna, usadzam sa na stolicke, otvaram pivo a sledujem okolie.

Bubne, vlajky, megafonboy a par stovak fans.

Povzbudzovali furt ale slabucko.

Bol tu este jeden marketingovy kotel na hlavnej tribune.

Tu roztlieskavacky, bubenicka (klasicka komplet zostava bubna ako na koncertoch). Bolo to otrasne, hlavne ta bubenicka (nie vzhlad ale to bubnovanie).

Futbal druhy najhorsi co som videl.

Po futbale nasadam na zly smer metra.

Tak som sa par zastavok previezol kym som zistil moji chybu.

Inak google maps tu na pesiu navigaciu nefunguju,na metro zatial hej.

Je aj offline appka pre metro ale nemam to naistalovane.

Na veceru si davam pizzu, ktora zjedena na stoliku pred donaskovou sluzbou.

Okolo dost opilych ludi. Jedna bola aj baba z hostela, 2x isla okolo asi nevedela najst cestu.

Debil som kupil kozla, len cirneho, ble.

Na ubytku jedno pivo.

Zistene, ze vacsina ludi su tu pracovnici co tu robia zadarmo, resp za noclach (10ludi minimalne).

Baby vyzerali ako kurvicky. Juzna afrika, kazachstan, rusko, fra.

Chalani fra, spa a domaci.

Inak rusky a kazasky pekny azijsky typ t.j. sikmacky

Zajtra teda kino a zadny plan.

Naklady :

Nakup : 4.4€ (5.7k w karta)
Nakup : 4/53€ (5.87k w karta )
Nakup : 2.08€ (2.7k w karta(
Nakup : 1.47€ (1.8k w karta)
Nakup : 0.58€ (750 w karta)
Jedlo : 4.25€ (5.5k w karta )
Listok na futbal seoul vs jeju pohar : 10.81€ (14k w karta)
Pizza : 8.8€


Advertisement



Tot: 0.149s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.12s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb