191.den - soul


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 7th 2018
Published: August 11th 2018
Edit Blog Post

Imigraciou prechadzam s mensim zdrzanim.

Nefungoval im pc, tak som sa musel presunut k vedlajsiemu stoliku.

Po vystupnom razitku, vsak stale neopustam imigraciu. Je tu natiahnuta retaz, tak colnicka opusta svoje stanoviste a uz som pred gate.

Peach ma povoleny 10kg prirucnej batoziny, pri vazeni som mal 9.9kg ale dost jedla a vody.

Samozrejme to bola saskaren tak ako v sappore. Bo pred gatom nikto nic nevazil, takze v pohode sa dalo letiet s nadvahou.

Povodne som myslel, ze si zdriemnem ale nechcelo sa mi.

Pri gate free automat na vodu ale na horucu. Tak voda s tazkostami docapovana z fontanky na pitie.

Potesili zasuvky pri sedackach.

Do lietadla nastupuju najskor ludia co sedia na A a F sedackach. Toto som videl prvy krat, inak sa nastupuje bud od zadu alebo od predu.

Ja nastupujem medzi poslednymi, let je plny.

V lietadle ziadne otravne letusky. Na zaciatku dali ponuky, potom stlmili svetla a uz sa driemalo.

Pred pristanim fasujem arriving karticku a clo karticku.

Pristavame nacas, nieco po 4 rannej.

Mam cas, nikam sa nenahlim. Check in mam az od 15.00.

Na imigracii kopa ludi, cakacka min pol hodinu.

Predemnu kopa vietnamcov v rovnakych firemnych trickach. Daka tour.

Na imigracii len spytanie kolko budem v korei, zobratie otlackov prstov, fotka, do pasu miesto razitka len papierik a uz som na korejskej pode.

Clo uplna fraska, len som podal papier, ktory colnicka ani nekukla.

Priorita c.1, najst atm.

Tych je tu asi 5ks, vsetky boli umiestnene pri exchange stankoch bank.

Vsetky brali poplatok 3600w

Skusam vyber v jednom, nepustilo ma to, uspesny som bol az v 3atm.

A to som skusal aj mastercard od fia, mbank visa som neskusal, bo na ucte som mal 1.5€.

Takze mastercard revolut som vybrakoval a vybral 300k w. Vac penez som tam nemal.

Posedavanie na lavicke, kde sa preberali postupne cestujuci z nocneho spanku.

Vonku uz svetlo tak hor sa do mesta.

Vlak odchadza z inej budovy, znacenie je dostacujuce.

Este som skusal kupit listok na bus v samoobsluznom automate ale cena 14k w bola dost velka vs cca 4.5k w lokalny vlak.

V obchodiku ala 711 kupujem peknu tmoney kartu na mhd po meste.

V automate dobijam tuto kartu za 6k w.

Automat v ang, tak pohodicka.

Nasadam do lokalneho vlaku a smer uz hostel.

S jednym prestupom sa dostavam na stanicu chungjeongo. Ubytko cca 50m.

Metro riadne napraskane. Co ma velmi na nom zaujalo kvanta peknych korejek. Nuz japonsko asi pojdes na druhu kolaj.

Staff na ubytku az od 9.00. Tak pred ubytkom mensi spanok pri parkovisku.

V lobby sok, vsade po stole prazdne flase od alkoholu, bordel, na zemi povilievane dake tekutiny a kurva, nahovno ubytko.

Batoh nechani na ubytku, kuknutie cs appky. Po par minutach mam dohodnuty obed.

Cas mam este 3hod.

Kukam do mapy, zelena plocha, parada park.

No hovno, zadny park.

Nakonec nachadzam uchadzajuce miesto o dost velky kus dalej.

Lavicka vsak predelena nizkym operadlom, tak ziadne pohodlne lezanie.

Vonku strasne teplo a vlhko.

To ma vyhnalo z lavicky.

Kupujem nanuk, samozrejme tak ako na taiwane, japonsku ani tu su neni smetiaky.

No tu si z toho ludia velku hlavu nerobia, na zemi dost odpadkov.

Roznymi ulickami sa dostavam pred hradby Gyeongbokgung.

Pred nim kopa policajtov (odhadujem vek do 20rokov) a neaky protest.

Tak fajn privitanie v korei.

Zatial soul teda sklamanie. Nic extra tu neni.

Prichadza ok 36rocna cs.

Ideme na obed.

Prvykrat sedim na mojom tripe pri jedle na zemi.

Cs objednava rozne jedla.

Nastasti to neni moc spicy ako ma tu kazdy strasil.

Napraskany ma este vodi po okoli, dalsi protest.

Cs vravi, ze tu sa protestuje stale.

Pri rozlucke si dohadujeme stretko na zajtra. Ranna cyklistika.

Cs je dost sympaticka.

Je po 15.00, konecne na ubytku.

Vonku sa fakt neda existovat, je to horse nez v tokiu. Ah to bol napad sa sem srat v auguste.

Sprcha a okamzity spanok.

Mam 4dorm, sprcha a aj zachody uplne nahovno. Po 3 nociach veru zmenim ubytko, no mozno i mesto. Ale to by som musel vediet kam ist.

Pred 19.00 vyrazam na stretko s generalnym riaditelom.

Vonku je uz znesitelne.

Pri metre robime kseft, ja dostavam ciernu igelitku so zahadnym balickom z domova, na vymenu davam bielu igelitku.

Som myslel, ze dojde s celu rodinu a skocime na veceru. No nist.

Po jeho prvych dojmoch z korei (su tu na tyzdnovej dovolenke) a par radach mi ukazuje restiku kde chodi na jedlo.

Tak tam zapadam a davam si tradicnu polievku.

Je tu len jedna tetula, ma co robit aby uspokojila vsetkych zakaznikov.

Pyta sa ma ci spicy, tak len trosku.

Polievka obrovska porcia v hrnci.

Naberackou si odoberam polievocku do taniera, len mam problem so slizami. Nie a nie ich nabrat.

Palicky na jedenie su tu ine, uzsie a nie valcove.

Po jedle presun na ubytko.

V uliciach dost ludi. Zrejme aj tu sa praktizuje japan style, po robote sa ozrat.

Kupujem pivo, platba kartou, tak sa mi to lubi.

Vypitie v lobby, odbalenie balicka a po 4 mesacoch opat v ustach horalka.

V lobby dost ludi ale vsetko tipujem do 22rokov.

Mensi pokec s nz chalanom a rusom co ru robi rybara.

Ponukol nas tradicnim korejskim alkohol ale nist moc.

Zatial korea nic moc, na uliciach je dost spiny, mega teplo a vlhko. Jedlo zatial fajn, baby prekrasne.

Prekvapil zvyseny pocet rusov. Fakt som ich tu tolko necakal, ci uz v uliciach abo na ubytku.

Uvidime zajtra ked budem poriadne vyspaty. Dnes som asi potiahol 24 bez spanku.

Naklady :

Vyber 303 600w = 236.87€
Poplatok za vyber 3.6k w
Tmoney karta: 4k w
Dobitie : 6k w
Jedlo : 8k w
Jedlo : 9.5k w
Dobitie : 5k w
Nakup : 1.08€ (1.4k w karta)
Nakup : 1.85€ (2.4k w karta)
Nakup : 1.7€ (2.2k w karta)


Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.028s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb