201.den - presun do gyeongju


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Gyeonggi-do
August 17th 2018
Published: August 19th 2018
Edit Blog Post

Na ranajkach mini pokec s fra rodinkou. S tatkom som sa bavil uz vcera vecer.

V tomto mestecku su uz 7den. Maju so sebou 3male deti (tip 10,7,5) preto cestuju dost pomali.

Domov idu cez rusko ale nie transibirskou magistralou ale jej odnozou. Ostanu dost dlhy cas pri bajkale.

Mali problem ziskat ruske viza. Povodne chceli ist do vladivostoku lodou ale ta bola zrusena.

Tak ako ja i oni su prekvapeny z mnozstva fra v koreii.

Neskor prichadza taiwancaka pracujuca v soule. Na taiwancanku dost objemna ale v norme.

Mini pokec o blbostiach.

Izbu opustam o 10.00 a presuvam sa dole do kaviane. Tam opat nikoho a bohuzial ani klima nebola pustena.

Nuz po polhodinke smer blizka vlakova stanica (5min).

Tam ma nepotesila mala cakaren, vsetko na sedenie obsadene.

Tak cakacka vonku.

Vlak meska asi 10min.

Ako si tak idem na nastupiste zrazu sa mi prihovara dievcina.

Taiwancanka z ubytka. Ide do busanu, zastavku bude mat v Ganjeolgot.

Podla fotiek fajn miesto pri mori.

Ma kupeny listok cez net, bez miestenky.

Nuz ale to nevadi, bo pri mojom mieste nik nesedi.

Mam aspon spolocnost az do mojej cielovej destinacie.

Sama sa nanominovala, som ju ani nevolal, proste ma sledovala 😊

V koreii robi uz 2roky ale zit tu nechce i ked tu ma korejskeho priatela.

Vraj ak ide zamestnanec firmy na dovolenku mal by vzdy doniest neaky darcek svojmu sefovi. Ona mu kupila flasky soju (alkohol), ten je v andongu preslaveny. V jeho muzeu som vsak nebol.

Rozne srandicky po ceste. Potom si kukala fotky z taiwanu.

Priznala sa, ze bola max v okoli taipei.

Najviac ju zaujali fotky jedal. S koreou sa to neda porovnat. A hlavne je tu problem ak ide clovek na veceru. Vsetko su tu robene porcie pre min dve osoby.

A preco je vsetko spicy? Pretoze korejcani nemaju chut 😊

Nuz opustam vlak, cesta ubehla rychlo aj vdaka taiwanke. Okolie policka, hory. No ziadny zombie (film train to busan)

Stanica v gyeongju mala.

Mierim si to hned do ubytka. Check in zacina 14.00, je nieco okolo 13.30. Cesta trvala dve hodiny.

Ulicky prazdne a uzke.

Kopa obchodikov hlavne so sim-kami cudzich statov. V jednom vyklade bola aj nasa vlajka.

Najskor vietnamske restiky, neskor som pocul dost rustiny az som sa nakoniec dostal na moju ulicky s ubytkom.

Na 3 podlazi ma privital Santa. Tak sa vola majitel.

Ubytko vyzera byt solidne, wifi ok, 8dorm, share dve sprchy. Nakonec som zbytocne bookoval cez hostelword /ti chcu vzdy zalohu/, mohol som ist cez agodu, bo ranajky tu maju nakonec vsetci obyvatelia gratis. Su to len corn flakes s mliekom. No to som uz nemal dobre dlho, tak len potesenie na mojej strane.

Po vybaleni sa smer oproti do fast foodu.

Robia tam podobne jedla ako sa daju kupit v 711 ci inych obchodikoch. Majitel /?/ moc usmevu teda nepobral.

Jedlo som si vybral podla obrazku, fajn vyprazane kura s ryzou.

Po jedle prieskum mesta.

Po uzkej ulicke sa dostavam k parku daereungwon. Tu sa vybera vstup, tak nist teda

Co ma zaujalo tak su tu umelo vytvorene kopce, v parku, v okoli. Nieco ako na bohole, len tam su neni umelo vytvorene. Tieto tu su hrobky.

Oproti parku cez cestu je dalsi park noseuri, kde su tiez tieto kopce, tak prechadzka popri nich, hore je zakazane liezt.

V okoli sa foti kopa peknych korejek ale vacsina je peknych len na dialku, po priblizeni kopa mejkapu ale najde sa tu aj dost fakt paradnych bab.

Po odpocinku idem len tak na nahodu s davom ludi.

Vraj tradicna dedinka hwangnam. Prt, same restiky a obchodiky avsak domceky su v tradicnom korejskom style i ked vacsina ich je nanovo postavena a stale pribudaju nove, zvacsa ubytka.

Dalsie velke priestranstvo seokbinggo plne ludi. Tu su samozrejme kopceky a v okoli nasadene rozne kvety. Vyzera to fajnovo ale na japonsko sa to nechyta.

Opat kopa fotiacich sa ludi.

Za lanmi kvetov za kopcom su archeologicke naleziska.

Vsetko ohradene, pozakryvane plachtami, obcas sem tam neaky archeolog co sa hrabe v zemi.

Oslovuje ma tu fra par, vraj ma videli pred dvoma dnami v hahou village. Maju prenajate golfove auticko.

Tie sa tu daju prenajat v pohode, dalej bicykle, kolobezky... Samozrejme to dost ludi vyuziva.

Idem k wolji pond tu je opat vstup, opat nejdem dnu, to si necham na zajtra v noci, vraj to ma byt super.

Dnes mam stastie, je tu koncert dakej skupiny.

Dost ludi a dost chladno.

Pred koncertom este burcuje obecenstvo uvadzac. Na velkej obrazovke nesmu chybat srdiecka, ludia sa zacnu obimat, mikrofon ludia zacnu spievat.

Vsetci reaguju na poveli. Nic spontanne.

Prichadza kapela. Hraju dobre ale zvacsa vsetko romanticke pesnicky. Neskor sa strieda spevak ale nastoleny trend pokracuje. Tada konecne nieco rychlejsie, obecenstvo sa na povel spevaka stavia a zacina poskakovat a mavat rukami.

Ako korejci sa bavia dobre ale idu uplne mimo rytmu. Hlavne, ze sa hybem a vykrikujem.

Po koncerte kelinkova polievka a spanok.

Na ubytku v lobby len jeden clovek, ja.

Naklady :

2xgh santa, 8dorm, share sprcha, ranajky: 22k w + zaloha minuly den
Nakup : 0.94€ (1.2k w karta)
Nakup : 1.1€ (1.4k w karta)
Nakup : 0.79€ (1k w karta)
Jedlo : 4.31€ (5.5k w karta)

Advertisement



Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.058s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb