Singapore

Singapore's flag
Asia » Singapore
December 14th 2008
Published: January 1st 2009

Vi tog en bus fra Kuala LUmpur til Singapore. Turen tog kun 5 timer, men når man vælger at køre fra kl 2400 til 0500 er det faktisk ret hård en tur. Alt i Singapore er virkelig dyrt, eller prisniveauet er bare det samme som i danmark. heltdigvis fandt vi tilsidst et rigtig billgt sted at bo. Vi fik lov til at bo på en skole for indere, hehe. Næste dag mødte vi Cecilie, som gerne ville vise os rundt i Singapore, og hermed blev hun vore turguide. vi var rundt og se alle de ting man sakl se i Singapore. Big Flyer, SwisÖtel, Merlion, ChinaTown, Little India, Botanic Garden, National Art Musuem og selvfølgelig drak vi en Singapore Sling på Long Bar på Raffles Hotel. Alt i alt var vi i Singapore i 4 dage. En rigtig fed oplevelse med en by der er helt enestående. her er lige et par eksempler på de bøder man kan få; overtræd den gule linje å en togstation = 2000 kr, gå på sporene = 20 000, smid papir = 2000, have myg i baghaven = 2000 ovs ovs

Tot: 0.092s; Tpl: 0.015s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb