21.den - malaybalay (panimahawa ridge)


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao
March 3rd 2019
Published: March 5th 2019
Edit Blog Post

Opat na ranajky kupene kolaciky a smer bus terminal.

Cestou som sa snazil zastavit bus ale sprievodca mi ukazoval nech idem na bus zastavku. Kukol som do mapy a ta uz bola skoro zarovno vo vzdialenosti terminalu. Nuz som klesal dalej.

Na terminaly kopa busov. No ziadny non ac.

Po 5min vsak jeden prichadza a uz smerujem k elementari school impalutao.

Vyskakujem a pesibusom po polnacke smer ant farm.

Ziadny motorkary tu necakali ale trasa len cca 2.5km

Minam tovarnicku na spracovanie ryze (?) pred nou kopa nakladiakov cakajucich na zajtrajsi den, kedze dnes je nedela a vtedy sa predsa nedela.

Stretavam i par pasucich sa koni.

Prichadzam k ant farme. Nasadzujem polokuklu, nech si myslia, ze som domaci a bez zastavenia prechadzam.

Pod pristreskami kopa suvenirovych triciek a aj dost domacich.

Nik ma neoslovil, tak ziadny fee (20p) ani povinny guide (udajne 300p)

Najskor slapem cez policko, cesticka dobre preslapana, neda sa stratit.

Zacina klesanie k rieke.

Trasu lemuju zabradlia z bambusu. Staci sa toho drzat a clovek pride popri jednemu domceku az k rieke.

Cez nu je stlceny dost pochybny ale ucel splnujuci bambusovy most.

Za mostom idem k mensej rieke a prvy relax.

Od rieky zacina stupanie az na krizovatku. Tu treba ist vlavo a drzat sa stale sirokej polnacky.

Slnko riadne pecie, tien skoro ziadny. Uz chapem preco cestovky ponukaju hiking vacsinou so skorym rannym startom.

Opat par pasucich sa koni.

Dalsi domcek az prichadzam k drevennej branke.

Pri nej je buda aj s posedenim. To pride vhod.

Kusok nazad od budy a uz sa stveram po vyslapanej cesticke na moj dnesny ciel panimahawa ridge.

Stupanie dava zabrat, som na prvom vrchole. Tu sa mi naskyta neuveritelny vyhlad na zelene kopce v dialke. Uplna parada.

Pokracujem na dalsi vrchol, skoda, ze tu neni tien. Vyhlady ozaj famozne.

Niektore kopce su vsak vypalene.

Po oddychu este zbehnutie na treti kopec, z ktoreho je vyhlad na farmu.

Tu vela policok ale nevedel som identifikovat co to je. No vyzeralo to tiez fajn.

Rovnakou cestou nazad s prestavkou pri rieke.

Okolo farmy zasa bez povsimnutia.

Riadne vysmadeny si davam konecne nieco chladene.

Sa mi zda, ze ma odrbek natahol o 2p ale neriesil som ho.

Na hlavnom tahu cakanie na bus. Cakali tu aj traja kontrolori. Vzdy maju zlte tricka.

Nasadnu do busu, skontroluju sprievodcu, vysadnu a zas nasadnu do druheho.

Okolo sli ac, na non ac som neskoro zamaval. Tak som sa na to vysral a nasadol na mini jeepney. Ten sa cestou klasicky napratal.

V mestecku zapadam do fastfoodu mang inasal. Tu som obsluhe nist nerozumel, tak som dostal objednavku aj s bezlimitnym mnozstvom ryze.

Dal som si dolozit len raz.

Na ubytku kyblova sprcha.

Dnes som dal 9km za 4hod aj s prestavkami.

Na moje prekvapenie sa mi po tomto vykone nohy trosku viac zahojili.

Na vecer vybehnutie do rizal parku. Ten plny nastrocnych.

Dal som dva banany a napoj v sacku.

Na veceru parkujem v rovnakom pojazdnom aute ako vo valencii.

Tu som si musel pockat kym sa uvolni stol.

Obsluha bola lepsia vo valencii. Dal som si maso na spajdle ale ziadny kulinarsky zazitok sa nekonal.

Na izbe opat skoro, uz o 20.30. Sa mi zacali opat ozyvat nohy.

Inac ma v meste opat obtazovali zobrajuce deti. Tie kurvy sa ma normalne dotkli.

Foto

Valencia
https://photos.app.goo.gl/rKWWbedtfkEYEd6c9

Malaybalay
https://photos.app.goo.gl/Nkdn3iRda7zqbeew8

Naklady :

6xkolaciky : 23p
Bus, non ac, malaybalay - impalutao : 21p
Cola 0.2l : 10p
Jeepney impalutao - malaybalay : 20p
Unlimuted ryza, kura, ladovy caj (mang inasal) : 136p
2xfrit banany, napoj : 21p
Ryza, gril maso, limetkovy napoj (pojazdne auto) : 118p


Advertisement



Tot: 0.543s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.3133s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb