Latest news + fantastiske billeder!


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
July 15th 2006
Published: July 15th 2006
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Hvor har vi vaeret?

Vores tur: Bangkok Koh Phang Nan Koh Tao Koh Samui Koh Phang Nan Kuala Lumpur, Malaysoa!

KUALA LUMPUR MALAYSIA




Additional photos below
Photos: 36, Displayed: 22


Advertisement

synoptiksynoptik
synoptik

faa et gratis tjek hos synoptik!
Hvor er denne mand?Hvor er denne mand?
Hvor er denne mand?

Har nogle set denne mand? Bite me! Han er sulten!
Solbadning med brillerSolbadning med briller
Solbadning med briller

Nej... det ser ikke godt ud bagefter!
drengen og flodendrengen og floden
drengen og floden

verdens tyndeste thai
Erik den roede!Erik den roede!
Erik den roede!

Det kalder de ham efterhaanden!
SmadredeSmadrede
Smadrede

...og der var ingen eight hour creme paa phang nan!
muay thaimuay thai
muay thai

come get soooome!
satme flot!satme flot!
satme flot!

i sku ha vaeret der!
Vores smil!Vores smil!
Vores smil!

Saa soede kan vi vaere!


16th July 2006

Don't Cry =)
Hey mine Babies..!!! Jeg er kommer herligt hjem, turen var lidt lang fra Samui..!!! Men kom til Bangkok, efter lidt diskuteren med diverse taxaer kom jeg også til MBK... Hmm her gik det så galt..!!! Jeg ville ha lavet den eftertragtede "power shopping" men kunne simpelthen ik dy mig efter nogen timers vandring, måtte jge ha den skide fodmassage..!!! Jeg fandt et spot i centret hvor jeg kunne få en lille slapper som så blev lidt forlang..!!! HVad jeg ik lige havde fanget var at butikkerne lukkede kl 20.00 så da jeg efter en halvtimens søvn vågnede op efter massagen gik ud i centret, kunne jeg på ingen måder forstå det pludselig var så efterladt..!! ARGH tænkte jeg ik, SImon snakkede noget om kl 20.00 PIS!!! Når jeg tog en taxa tilbage hvor jeg så kunne sidde på min po po og vente et par timer..!! Da jeg kom om i flyet faldt jeg direkte i himlen..!!! sov 9 ud af 11 timer, sluttede med jeg så en meget skidt film med fyren fra "The Mexican Guitar" =) (jaja den er intern) Men drenge og en enkelt lady bird ;) jeg er kommet fint hjem, knokler på fra dag one slut med at slappe af..!!! Lejligheden er snart indflytnings klar så det skønt..!! Pas på hinanden, og Kasper samt Thea Bird giv lige et holla når i rammer Dk igen..!!! =)
18th July 2006

dejlige glade knægte
Hey Det var godt at høre fra Jer og det er jo ret fantastiske billeder i har begået der. Fantastisk at have været de steder og tage det med sig. Uden at Guffi har bedt om min mening tillader jeg mig at sige at det ikke klæder dig med sådan et Mustafa tæppe. Undskyld min egen. Men du er stadig lækker men skulle nok også tage at spise lidt ind imellem. Hehe Lyder helt vildt spændende med Sumatra. Du fylder jo rundt lige om lidt, hvordan skal du fejre det og hvordan syntes du vi andre herhjemme skal fejre dig. Det er en mandag så lad være at foreslå noget vildt, vi er jo stadig nogle stykker der jobber. Pas stadig godt på hinanden. Husk at Thea skal serviceres fra morgen til aften.
18th July 2006

gaveønsker
Hvad kan man friste med, har du nogen specielle ønsker. Drop mig lige en mail om hvad du vil. Tak
27th July 2006

læst igen igen
Hey Så har man lige været herinde igen. Har nydt billederne igen for gad vide hvilken gang. Det er nogle opfindsomme overskrifter/tekster I har begået til dem.
12th August 2006

HALLO
Det må da snart være på tide vi for lidt åndelig føde. Det er lang tiden. Ser fren til en god historie.

Tot: 0.161s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.1068s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb