Perhentian Islands


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Terengganu » Perhentian Kecil
April 28th 2007
Published: April 28th 2007
Edit Blog Post

Tento blog pisem po dlhsej dobe z Kuala Lumpur kde sme vcera dorazili po tyzdni na Perhentian Islands tu v Malajzii. Predvcerom sa mi stal mensi uraz na banana boat - ako sme padali vsetci do vody kamarat ma musel asi riadne kopnut do svalu na lytku lebo sa mi neda chodit a priserne to bolelo. Myslela som si ze mam po cestovani lebo som na nohu nemohla poriadne ani stupit a bolelo to aj na dotyk. Dnes je to uz lepsie - rano som bola v nemocnici ale kedze je nedela nemal sa mi na to kto pozriet, tak pojdem zajtra rano. Myslela som ze mam roztrhnuty sval ale zrejme bude len natiahnuty. Zajtra poobede letime do Indonezie do Bali tak sa na to vsetky tesime. Baby som stretla v Bangkoku a uz sme spolu boli mesiac v Thajsku, teraz Malajzia a pokial mi doktor povie ze som O.K. a mozem letiet - Indonezia uz bude 3. krajina - dost sme sa zblizili a je to s nimi super :-) Este mesiac a letim domov ani sa mi nechce verit ze uz mam za sebou 6 mesiacov - keby som si to mohla dovolit s radostou by som letela aj do Australie a USA ale na to teraz nebudu financie. Koncim uz je skoro rano a za par hodin idem do nemocnice tak idem spat ale zajtra zrejme uverejnim blog z Kuala Lumpur - dnes som urobila dost vela fotiek.


Additional photos below
Photos: 47, Displayed: 22


Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 23; dbt: 0.0272s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb